Peugeot, původem rodinný podnik, doznal za dobu o málo delší než jedno století mohutného rozmachu. Od továren v Sochaux po současných 24 výrobních závodů, značka uvedla na trh více než 160 modelů a 34 modelových řad, od 201 až po nejnovější řadu 308.
Budoucnost světového rozmachu
Peugeot urychluje svůj mezinárodní rozvoj a klade na něj stále větší důraz. Dnes se orientuje zejména na Čínu, Brazílii a Rusko. V roce 2007 se obchodní výsledky značky Peugeot v těchto třech zemích vyvíjely výrazně pozitivně. Prodej v Číně vzrostl o 13,8 % a dosáhl 93 000 vozů, přičemž tento trend výrazně zesílil zejména ve čtvrtém čtvrtletí (+ 22,8 %). V Brazílii prodeje zaznamenaly nárůst 19% a v Rusku dokonce 63 %. Na těchto vysoce perspektivních trzích, stejně jako v ostatních částech světa, bude Peugeot nadále rozvíjet své obchodní aktivity.
Budoucnost bohatá na inovace
Historie Peugeotu je spojena s četnými inovacemi, od prvního čtyřválcového motoru typu 39 z roku 1902 po poslední benzínové motory vyvinuté ve spolupráci mezi PSA Peugeot Citroën a BMW Group. Peugeot vynalezl filtr pevných částic, kterým je dnes vybaveno více než 1,8 milionu vozů na celém světě, a neopomeňme ani velice žádané dieselové motory HDI. A další technologické inovace přinese Peugeot i v budoucnu. Od začátku příštího desítiletí bude Peugeot masově vyvíjet vozy vybavené systémem Stop & Start druhé generace a vozidla s hybridním motorem.
Budoucnost ve znamení ekologie
Peugeot jasně ukázal své odhodlání jít příkladem při snižovaní emisí plynů způsobujících skleníkový efekt a zaměřil výrobu na vozy šetrné k životnímu prostředí. Od roku 2001 bylo v Evropě registrováno více než 1 100 000 vozů Peugeot emitujících méně než 120 g CO2 na km. V roce 2007 činily u 40 % registrovaných osobních vozů emise CO2 méně než 130 g na km, čímž značka evidentně zaujala jedno z předních míst v oblasti snižování emisí CO2. Peugeot je jediným světovým výrobcem automobilů, který dal globální politice v oblasti CO2 konkrétní podobu. Od roku 1998 realizuje Peugeot velký projekt znovuzalesňování Amazonie. Cílem tohoto dlouhodobého projektu, rozplánovaného na 40 let, je omezování uhlíku v atmosféře.
Síla značky spočívá v jejích hodnotách
Více než stoletá historie a 50 milionů vyrobených vozů zdůrazňují vztah založený na důvěře, kterou Peugeot hodlá udržovat a rozvíjet v budoucnu.
Automobilové nadšení, motivující týmy Peugeot, se bude i nadále projevovat vznikem vozů a konceptů automobilů výrazného stylu, zcela v duchu historické tradice značky.
Sportovní výzvy budou nadále pro Peugeot motivací i technologickou laboratoří, o čemž svědčí i výkon, kterého dosáhl Peugeot ve 24hodinovém závodě v Le Mans.
Inspiraci Peugeotu budou vždy vyjadřovat jeho modely, jejichž uznávaná dynamičnost již přesvědčila řadu generací zákazníků na celém světě.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií