1150 vozů Opel prodaných v ČR během 24 hodin – největší zájem byl o Merivy a Astry, skvěle zabodovala i Mokka.
Rekord odolal, ale o fous:
Celkem 1150 nových vozů se podařilo prodat dealerům značky Opel během letošního ročníku tradiční kampaně „Opel 24 hodin“. „Vloni jsme sice prodali o pět desítek vozů víc a ustavili tak tuzemský rekord v počtu aut prodaných během 24 hodin, ale letošní výsledek považuji za možná ještě cennější – začínali jsme dříve než vloni a prodat v tak cenově agresivním prostředí v polovině února za jediný den a noc hodně přes tisícovku nových aut – to je obrovský výkon,“ hodnotí letošní „čtyřiadvacetihodinovku“ Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.
Už jedenáct let vždy jednou ročně
– mají zákazníci možnost získat nové modely Opel za bezkonkurenční ceny – podle zvoleného modelu bylo letos možné koupit vozy Opel až o čtvrt milionu levněji. A kromě toho na zákazníky čekala řada dalších bonusů v podobě pojištění, zimních pneumatik či střešních nosičů…
Mezi zákazníky byl největší zájem o praktické kompaktní MPV Meriva
Bylo jich prodáno 324. „Meriva už jasně dokládá, že počáteční „opatrnost“ konzervativnějších zákazníků je ta tam a chytrá koncepce jednoprostorového modelu s neuvěřitelně variabilním interiérem a originálními protisměrnými dveřmi boduje především u racionálních klientů,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.
Na druhé místě skončila celkem očekávaně Astra
– 272 prodaných vozů.
Třetí místo kompaktního SUV modelu Mokka
– bylo velmi příjemným překvapením je, který si objednalo 238 zájemců. „Zatímco v západní Evropě je Mokka hitem, u nás se „rozjížděla“ trochu pomaleji. Teď už je ale Mokka prodejně velmi silným modelem a věříme, že s blížícím se nástupem nových turbodieselů 1.6 CDTI i do této modelové řady budou výsledky ještě lepší,“ předpovídá Josef Šopík.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas