Nový motor spotřebuje podle zkušebního testu ES 93/116 pouhých 6,5 litru benzinu na 100 km a při tom splňuje nejpřísnější evropskou normu pro obsah škodlivin ve výfukových plynech: německou normu D3. Motor velmi dobře akceleruje v rozsahu od 2 200 do 4 600 otáček za minutu, protože má k disposici v tomto širokém rozsahu otáček 90 % svého největšího točivého momentu.
Při konstrukci motoru bylo využito nejmodernější technologie a lehká konstrukce. Klikový hřídel a oba vačkové hřídele v hlavě jsou duté, ventilový rozvod s válečkovými zdvihátky ventilů má nízké tření, k vyššímu výkonu k ploché křivce točivého momentu jistě přispělo použití mikrohybridní řídící jednotky motoru a kompaktní modul přímého zapalování s cívkami pro jednotlivé válce.
Po vyzkoušení tohoto motoru vás ihned seznámíme s našimi poznatky z jízdy s ním.
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů