Agila Viva a Astra Classic – dva populární modely značky Opel, které vedle svých technických kvalit přitahují zákazníky i výhodnými cenami, jsou nyní ještě lákavější.
Díky nové akční automobilky Opelu, která platí až do konce března, se totiž cena populární Agily Viva dostává až na 199 000 Kč, což je historicky nejnižší cena, za jakou se tento populární mikrovan kdy nabízel. Astra Classic se s podporou nové kampaně dostává na startovací cenu 288 900 Kč!
Prostorný a praktický model Astra Classic Caravan umožňuje ve verzi N1 i odpočet DPH.
Agila – prostorový kouzelník
Prostorný a přizpůsobivý interiér, příjemný design a vyspělá technika – to jsou základní rysy mikrovanu Opel Agila i kompaktních modelů Astra Classic, které se nabízejí ve třech karosářských verzích.
Při kompaktních rozměrech, které usnadňují manévrování s vozem v hustém provozu (délka jen 3,5 m, šířka 1,6 m, výška 1,7 m), nabízí Opel Agila Viva pohodlné cestování pěti pasažérům. Prostor pro zavazadla má základní objem 240, sklopením zadních asymetricky dělených sedadel se však zvětší až na pozoruhodných 1250 litrů. Do výbavy Agily Viva, která je poháněna moderním zážehovým tříválcem se čtyřventilovou technikou 1.0 12V ECOTEC TWINPORT, přitom patří mj. protiblokovací systém brzd ABS, airbag ve volantu, tónovaná skla, nárazníky v barvě karoserie, palubní informační displej nebo již zmíněná asymetricky (60:40) dělená a sklopná zadní sedadla. Na bezpečnost Agila Viva myslí i patentovaným bezpečnostním uchycením pedálů PRS, které při těžkých čelních nárazech samočinně uvolní pedály z jejich závěsů, čímž se výrazně snižuje riziko poranění nohou řidiče.
Vyspělé technologie
Pohonná jednotka Agily Viva – zážehový tříválec o objemu jen 1,0 l – překvapuje svojí vitalitou. To je zásluha moderního čtyřventilového rozvodu a především technologie řízeně proměnného sání TWINPORT, která v závislosti na aktuálním zatížení motoru používá k plnění spalovacích prostoru oba dva, nebo pouze jeden sací kanál. Agila Viva poháněná tříválcem 1.0 12V ECOTEC TWINPORT o výkonu 44 kW/60 k si v průměru řekne jenom o 5,8 l benzinu na 100 km, což je asi o 0,2 l na každých 100 km méně než kolik činila spotřeba stejného motoru v předchozím provedení bez technologie TWINPORT. Spotřeba v režimech město a kombinace potom činí jen 7,0, resp. 5,1 l/100 km. Zavedením systému TWINPORT se navíc zvýšil i točivý moment malého tříválce, a to na 88 Nm při 3800 ot/min.
Moderní technologií TWINPORT se chlubí i zážehové motory Astry Classic: Čtyřválec 1.4 16V o výkonu 66 kW/90 k a šestnáctistovka 1.6 16V o výkonu 76 kW/103 k. Třetím agregátem je turbodiesel „common-rail“ 1.7 CDTI o výkonu 59 kW/80 k, se kterým Astra Classic jezdí v průměru jenom za 4,6 l nafty na 100 km..
Do standardní výbavy Astry Classic patří mj. ABS, dvojice čelních airbagů, imobilizér, tónovaná skla, třífuknční displej nebo ocelová kola 15“.
„Hodnotné výbavy s podporou výhodných cen dělají z modelů Agila Viva a Astra Classic velké favority nejširšího spektra zákazníků. A Astra Classic Caravan N1 je zase výborným tipem pro podnikatele,“ přibližuje cílové skupiny Agily Viva a Astry Classic Martin Krob, prodejní a marketingový ředitel divize Opel společnosti GM Southeast Europe.
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů