Zájemci mohou vybírat z centrálního skladu Opel ze 3 tisíc vozů všech modelových řad.
Po mimořádném úspěchu jarní prodejní akce „24 hodin Opel“, během které dealeři společnosti Opel C&S nabízeli non-stop od pátečního poledne do sobotního oběda skladové vozy s mimořádným slevami a podařilo se jim prodat celkem 540 vozů, nyní Opel přichází s podobnou kampaní. Jejím patronem je legendární hrdina Zorro, který zájemcům přinese neméně legendární slevy ve výši 40 000 Kč až 350 000 Kč (v závislosti na zvoleném modelu).
„Určitě bude z čeho vybírat,“ tvrdí Roman Šubert, marketingový ředitel pražské kanceláře společnosti GM Southeast Europe. „Na zákazníky totiž v centrálním skladu automobilky Opel v maďarském Györu totiž čekají tři tisícovky osobních a lehkých užitkových vozů všech modelových řad. Ačkoli je tedy nabídka bohatá, i tentokrát bude – stejně jako na jaře – platit: Kdo dřív přijde, ten dřív bere…“
Na rozdíl od jarní kampaně „24 hodin Opel“, kdy měli dealeři otevřeno non-stop 24 hodin, budou tentokrát akci „Zorro“ vyhrazeny dva dny, a to pátek a sobota 21.10. a 22.10., kdy budou mít dealeři otevřeno od 8:00 do 20:00 hod.
„Na kampani „24 hodin Opel“ jsme si ověřili, že tento způsob nabídky je pro zákazníky lákavý, a proto jsme i tentokrát sáhli po tomto konceptu,“ vysvětluje Roman Šubert. „Věříme, že se v mnoha ohledech ještě výraznější zvýhodnění a bohatší nabídka i tentokrát přivedou k dealerům Opel spousty koupěchtivých zákazníků.“
A ještě vysvětlení pro ty, kterým vrtá hlavou název nové kampaně: General Motors podporuje celosvětové uvedení nového filmového ztvárnění příběhů legendárního hrdiny. „A protože Zorro je legendou a vysoké slevy stejnojmenné kampaně se také zařadí mezi legendy tuzemského trhu, bylo o názvu naší nové prodejní akce rychle rozhodnuto,“ vysvětluje Roman Šubert. V českých kinech se Zorro objeví 27. října…
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů