Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel říká:
„Prodat během jediného dne na tuzemském trhu, který už od závěru loňského roku stále zřetelně oslabuje, takové množství nových vozů považujeme za vynikající výkon,“ „Jde o druhý nejlepší výkon za celých osm let organizování kampaní Opel 24 hodin.“
Největší zájem byl o modely Astra nové generace (192 prodaných vozů) a Corsa (133 prodaných vozů). „Se 129 prodanými vozy opět výborně zabodovala Meriva, která si získává stále větší popularitu jako ideální rodinný automobil,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel společnosti Opel C&S. „A nadšeni jsme i z nového SUV Mokka, které si zvolilo 85 zákazníků!“
Andrej Barčák, marketingový ředitel společnosti Opel C&S říká:
„Potěšilo nás, že se prodaly i první modely ADAM, a to přesto, že ADAM byl na tuzemský trh uveden teprve v den zahájení akce Opel 24 hodin.“
Kromě nového modelu ADAM Opel ještě na jaře uvede na tuzemský trh i atraktivní kabriolet Cascada, další novinky se představí později v průběhu roku. „Velmi důležitým momentem bude i „motorová ofenzíva“ – pod kapotou většiny našich modelů se začnou objevovat dlouho očekávané moderní zážehové motory s přímým vstřikováním benzinu a nové turbodiesely 1.6 CDTI se špičkovými výkony, kulturou chodu i spotřebou paliva,“ říká Pavel Šilha.
Vedle 744 vozů Opel prodaných během 24 hodin v ČR se v paralelní kampani na Slovensku prodalo 706 Opelů, což je nejlepší výsledek, jakého kdy která značka na slovenském trhu dosáhla. Celkem tedy v ČR a SR našlo své nové majitele během jediného dne a noci 1450 automobilů Opel!
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů