Online služba TELEMAINTENANCE: 650 000 zákazníků Peugeot a dvě ocenění

  • Peugeot nabízí individuální sledování provozu vozidla pro větší bezpečnost a bezstarostné používání
  • Tato služba nedávno získala 2 ocenění
  • TELEMAINTENANCE je nově k dispozici i pro elektrifikovaná vozidla

Služba TELEMAINTENANCE zjednodušuje život zákazníků Peugeot, neboť je informuje o termínu servisní prohlídky nebo o nutnosti servisního zásahu. Palubní telematická jednotka informaci analyzuje a předá ji zákaznickému servisu značky. Ten kontaktuje zákazníka a navrhne mu schůzku v prodejním místě, které si majitel vozu zvolí.

Služba TELEMAINTENANCE, která je od roku 2016 nabízena kupujícím nových vozidel se spalovacími motory, je nyní k dispozici širší cílové skupině:

  • Majitelé elektrifikovaných vozidel (plug-in hybridů a 100 % elektrických vozů);
  • Soukromí majitelé ojetých vozů se spalovacím motorem, kteří si mohou službu dodatečně objednat prostřednictvím aplikace MyPeugeot;
  • Firemní zákazníci s méně než 5 vozidly, kteří si koupí nové vozidlo v síti Peugeot.

Tato služba, kterou zákazníci hodnotí 9 body z 10, vykazuje vynikající míru doporučení (65 %). Nedávno získala dvě ceny: „Nejlepší zařízení pro palubní data a zákaznickou zkušenost“ na DataFestivalu 2020 ve Francii a „Trofej pro digitální inovace Cercle Montaigne“ v Belgii.

Službu TELEMAINTENANCE v současnosti využívá více než 650 000 zákazníků značky Peugeot. Je k dispozici ve Francii, Belgii, Španělsku, Portugalsku, Itálii, Německu, Velké Británii a Nizozemsku a v současné době se rozšiřuje na další evropské země[1].

„Jsme hrdí na to, že jsou naši zákazníci se službou TELEMAINTENANCE spokojení. Tato služba také výrazně zvyšuje loajalitu k naší značce a naší prodejní síti,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.

[1] V ČR zatím není služba TELEMAINTENACE k dispozici

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
SAZ – Evžen Myslivec s.r.o.
Rybalkova 2639, 440 01 - Louny
415 652 154, 603 519 204
prodej.seat@saz-myslivec.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Olomouc se chystá na druhou soutěž šampionátu v ecorally

Olomouc se chystá na druhou soutěž...

Letošní Mistrovství ČR v ecoRally pokračuje druhou soutěží. Po úvodním podniku v Českém Krumlově přichází druhé kolo, a to se odehraje o nadcházejícím víkendu v podhůří Jeseníků....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Peugeot 208, ikonický drobek a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, dostal nový outfit. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro cestování první třídou

NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro...

Už za pár měsíců dorazí na evropské trhy jako postrach konkurence. Jako inovativní záležitost nastavující v segmentu C-SUV tak trochu nová měřítka. Nový Peugeot E-5008 se stane jediným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má českou cenu

Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má...

Už příští rok bude mít Peugeot nejširší nabídku elektromobilů ze všech evropských mainstreamových výrobců automobilů. Velký krok k této metě udělal tím, když nahradil svůj bestseller...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou inteligenci ChatGPT

Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou...

Peugeot je jedním z prvních výrobců automobilů, který poskytl svým zákazníkům umělou inteligenci ChatGPT . Tento chatbot je začleněný do systému i-Cockpit® a aktivuje se zde prostřednictvím...