Tento systém vyvinutý s firmou Bosch, se skládá ze čtyř vstřikovacích trysek řízených kolejnicí (rail). Vstřikovací tlak dosahuje až 1350 barů, což zajišťuje extrémně jemné rozprášení paliva a jeho okamžité odpaření. Spalovací komora je nově koncipována a váha pohyblivých částí motoru byla snížena o 22 kg. Použitím těchto nových technologií bylo docíleno až neuvěřitelného SNÍŽENÍ SPOTŘEBY O 20 % ve srovnání s dosavadními motory, výkon byl zvýšen o 25 % a o 50 % kroutící moment režimu nízkých otáček. Významnou měrou byl snížen hluk a vibrace a podstatně sníženy výfukové emise.
Těmito novými motory budou již od podzimu tohoto roku vybavovány vozy Citroen Xantia a PEUGEOT 406. Rozšířením této špičkové technologie, až dosud vyhrazené jen vozům malé série, sleduje PSA Peugeot Citroen zůstat na vedoucí posici na evropském trhu dieselových motorů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií