Má moderní osobitý design, jeho interiér je prostorný přes malé vnější rozměry vozu: délka 402 cm, šířka 171 cm a výška 150 cm. Prakticky řešený, vyšší posez zaručuje dobrý výhled z vozu ven. Z vnějšku Fusion dává jasně najevo své přednosti – pohyblivost v hustém městském provozu, robustní stavbu a špičkové ochranné vlastnosti. Zasunout se i do nejužší mezery mezi zaparkovanými vozy je s novým modelem Ford Fusion snazší, než by čekal i ten největší optimista.
Vyšší světlá výška vozu umožňuje bezproblémovou jízdu po městských komunikacích plných výmolů, kanálů a obrubníků. Pravoúhlý design zádi vozu a plochá podlaha vytvářejí velký a přizpůsobivý zavazadlový prostor s objemem 337 litrů. Ford Fusion poslouží jako rodinný vůz k výletům do přírody, na velké nákupy, pojme dětský kočárek, invalidní vozík nebo výbavu pro dlouhé prázdninové putování.
Zákazníci mohou volit buď hospodárný turbodiesel common-rail Ford Duratorq 1.4 TDCi o výkonu 68 k, vybavený přímým vstřikováním common-rail nové generace, jehož točivý moment dosahuje hodnoty až 160 Nm, nebo zážehové šestnáctiventilové čtyřválce Duratec o objemech 1,4 l s výkonem 80 k anebo 1,6 l výkonem 100 k. Motory mají přesné elektronické ovládání škrticí klapky, které zaručuje bezprostřední reakci motoru na pokyny pedálu plynu a zároveň zlepšuje jeho hospodárnost.
Vývojový tým automobilky Ford věří, že s modelem Fusion se mu podaří prosadit v subsegmentu netradičně řešených malých vozů, protože Fusion přináší vyspělé prvky, které byly až dosud doménou vozů jiných segmentů a úspěšně tyto prvky kombinuje v harmonický celek. Silnými stránkami tohoto zajímavého reprezentanta nové generace malých vozů Ford jsou malá spotřeba paliva a nízké provozní náklady.
Design přední části karoserie modelu Ford Fusion zdůrazňuje přizpůsobivost a nadhled tohoto moderního vozu. Tento pocit umocňují masivní čelní maska s výraznou mřížkou chladiče, kapota motoru se zřetelnými prolisy po stranách a kosodélníkovité hlavní světlomety, které jsou od mřížky chladiče opticky odděleny plechem kapoty. Zadní část vozu má zřetelně pravoúhlé tvary, což umocňuje jeho funkčnost. Vzhůru vyklápěcí zadní dveře jsou dolním koncem hluboko „zakousnuté“ do nárazníku, ve spodní části pak našla své místo registrační značka. Při pohledu z boku vyniká velká, zdánlivě jednolitá plocha oken, kterou opticky ještě zvětšuje černé orámování okenních rámů. Spodní okraje oken zasahují poměrně hluboko dolů do dveří. Díky stoupající linii boků vozu a k ní se směrem dozadu sbíhající křivce střechy působí Ford Fusion i dynamickým dojmem. Boky, resp. dveře jsou ve své dolní části výrazně konvexně zaoblené, což usnadňuje nastupování a vystupování pasažérů, zejména dětí a menších osob. Ford Fusion má standardně montovaná patnáctipalcová kola s pneumatikami rozměru 195/60 R15. Velká kola a širší pneumatiky zdůrazňují stabilitu vozu vozu.
Palubní deska Fordu Fusion je logicky a opticky zřetelně rozčleněná čtyřmi vertikálními pásy. Přístrojový štít kosodélníkového profilu obsahuje dvojici velkoplošných přístrojů (rychloměr a otáčkoměr) a řadu dobře čitelných kontrolek. Ve středovém panelu jsou ergonomicky rozmístěny ovladače audiosystému a ventilační soustavy. Středový panel ve své horní části plynule přechází v odklápěcí víko praktické odkládací schránky.
Přední sedadlo spolujezdce, které je možné překlápět dopředu, což umožňuje transport dlouhých předmětů. Vyšší konstrukce předních sedadel umožnila vytvořit pod sedadlem předního spolujezdce praktický odkládací prostor. Fusion má velkou schránku s odklápěcím víkem v palubní desce před spolujezdcem a praktickou menší schránka se vzhůru výklopným víkem v horní části středového panelu. Zavazadlový prostor nemá vyvýšený práh, takže i s velmi těžkými předměty je manipulace snadná i díky zadnímu nárazníku, který je „proříznutý“ v prostoru dveří zavazadlového prostoru a tak ložná plocha zavazadlového prostoru je nízko nad úrovní terénu.
Ve skeletu i karoserii modelu Fusion našly hojné uplatnění díly z vysoce pevných ocelí. Z nich je vytvořena pevná ochranná buňka prostoru pro cestující, která je obklopená deformačními zónami, které pohlcují ničivou energii případné kolize. Stěžejní součástí fordova „Inteligentního systému ochrany“ jsou dvoukapacitní čelní airbagy a čidla vyhodnocující intenzitu nárazu – podle jejich pokynů se potom naplňují čelní airbagy na částečnou nebo plnou kapacitu svého objemu. Čelní airbagy jsou součástí sady až šesti airbagů, které si může zákazník pro svůj vůz objednat. Na přání se dodávají i hlavové airbagy( tzv. záclonky), kryjící po naplnění oblast bočních oken od předního A-sloupku karoserie až po zadní C-sloupek. Tím výrazně snižují riziko vážného poranění hlav cestujících na předních i zadních sedadlech. Ford Fusion má kromě toho tříbodové samonavíjecí pásy pro všech pět pasažérů. Pečlivá konstrukce podlahy vozu zaručuje minimální deformace prostoru pro nohy v přední části vozu i v případě těžkých čelních nárazů. Brzdový pedál se navíc při čelní kolizi uvolňuje ze svého uchycení, čímž se také snižuje nebezpečí poranění nohou řidiče.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů