Škoda Auto se rozhodla uspořádat mezinárodní novinářskou prezentaci novinky na domácí půdě.
V pondělí 13. října 2008 začne v Praze a Plzni dvoutýdenní akce, které se zúčastní přes 400 nejvýznamnějších automobilových novinářů ze 23 zemí.
Během dvoudenního programu absolvují novináři s modernizovanou Octavií přes 200 km testovacích tras a seznámí se také s historií tohoto modelu, jehož „jmenovec“ byl poprvé představen v padesátých létech minulého století. V designové dílně předvedou zástupci vývojového centra Škody Auto (za pomoci moderní výpočetní techniky a také ruční práce designérů a modelářů) jak vznikal tvar a finální podoba designu karoserie tohoto modelu.
Od roku 1996 prodala Škoda Auto více než 2 miliony vozů Octavia obou generací, přičemž jenom letos se jich plánuje prodat přes 360 tisíc.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”