Navíc tato novinka, kterou na český trh uvede výhradní dovozce Porsche Inter Auto CZ na konci listopadu 2009, nabídne významné snížení spotřeby paliva i hmotnosti při ještě větším výkonu.
Všechny klíčové prvky nového modelu totiž prošly dalším zdokonalením, jehož důsledkem je ještě větší rychlost a dynamika ve všech směrech.
Srdcem v pořadí již sedmé generace modelu Turbo je zcela nový motor s objemem 3,8 litru, který disponuje největším výkonem 500 k (368 kW). Tento první zcela nový motor v celé 35leté historii modelu Turbo je vybaven například přímým vstřikováním DFI, stejně tak jako v segmentu zážehových motorů zcela výjimečnými turbodmychadly s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek. Nový šestiválec může být poprvé u tohoto modelu kombinován kromě šestistupňové manuální převodovky také s dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou PDK.
Spojení převodovky PDK, přímého vstřikování DFI a přeplňování má přínos v mimořádně vysoké účinnosti, agilitě a výkonnosti. Kromě toho se nové Porsche 911 Turbo ve srovnání se svým předchůdcem vyznačuje také snížením produkce CO2 o celých 18 %. Kombinovaná spotřeba se v závislosti na konkrétním provedení modelu pohybuje v rozmezí 11,4 až 11,7l/100 km. Samozřejmostí je plnění emisních standardů EU5. Tyto hodnoty zajistily, že Porsche 911 Turbo se, na rozdíl od všech svých konkurentů, dostává pod hranici spotřeby, nad níž se v USA vztahuje tzv. „Gas Guzzle Tax“, tedy doplňková daň ze spotřeby paliva. I přesto se může novinka pochlubit zrychlením z klidu na 100 km/h za 3,4 s a nejvyšší rychlostí 312 km/h.
Řidiči nového modelu Porsche 911 Turbo pocítí také zdokonalení jízdní dynamiky. Aktivně řízený pohon všech kol PTM spolupracující se systémem PSM, totiž může být na přání doplněn novinkou PTV (Porsche Torque Vectoring). Tato doplňková výbava dále zvětšuje ochotu vozu k zatáčení a dodává jeho řízení více přesnosti, a tím samozřejmě i potěšení z jízdy.
Modely s převodovkou PDK mohou být nyní na přání zákazníka vybaveny také sportovním tříramenným volantem s nově pojatými páčkami řazení. Ty jsou umístěné pevně na volantu, a zatímco pravá zajišťuje řazení na vyšší rychlostí stupně, levá zprostředkovává podřazování na menší rychlosti. Ve spojení s volitelným paketem Sport Chrono Turbo má nový sportovní volant, stejně tak jako standardní volant převodovky PDK s posuvnými spínači řazení, ukazatel funkce Launch Kontrol i režimů Sport a Sport Plus (u jednotlivých volantů jsou ukazatele odlišné).
Základní cena vozu Porsche 911 Turbo pro evropský trh bude v provedení Coupé startovat na 122 400 Eur bez DPH. Za provedení Cabriolet pak zákazníci zaplatí 131 800 Eur bez DPH.
Přesné ceny pro český trh budou známy na podzim tohoto roku.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas