Po celou hlavní letní sezónu probíhá na dvou místech přímo v centru Tokia výstava, nazvaná „DNA Nissanu“. Jednu navštívit v budově ředitelství Nissanu, druhou pak na nejprestižnějším místě Tokia – galerii Ginza. Mají za úkol zviditelnit firemní design a technické úspěchy značky Nissan.
K vidění je například první osobní automobil Nissan – Model 70 sedan, vítězné závodní vozy jako Nissan R381 a Fairlady 240Z, stejně jako supermoderní modly – třeba Skyline GT-R.
Dvě galerie, otevřené po důkladné rekonstrukci teprve v červnu, byly navrženy nejen jako výstavní skříň nových produktů Nissanu, ale také jako historické expozice, kde se mohou návštěvníci dozvědět více o celé společnosti.
Rozsáhlé interaktivní multimediální vybavení povzbuzuje návštěvníky i k zaznamenávání jejich poznámek a myšlenek, týkajících se společnosti a jejích produktů. Hned v prvním měsíci po otevření galerií tudy prošlo přes 140 000 návštěvníků.
Nissan je v současnosti zhruba na půli cesty radikálního omlazení – v průběhu tří let do roku 2003 se chystá v celosvětovém měřítku představit 22 zcela nových modelů. Na pevných historických základech tak značka Nissan vstupuje do zcela nové fáze svého vývoje.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií