QR kódy zákazníkům pomohou zorientovat se v nabídce konkrétní pobočky a pohodlně vybrat ten pravý vůz za pomoci aplikace Garáž.
Propojení přímého a on-line nakupování
– představuje další cestu, jak společnost AAA AUTO uplatňuje při zvyšování zákaznického komfortu inovace.
Zákazníci, kteří mají telefon s operačním systémem Android nebo iOS
– si mohou výběr ojetého automobilu značně zjednodušit. Vozy na pobočkách společnosti AAA AUTO jsou totiž při zařazování do nabídky opatřovány QR kódem. Ten zákazníkům v mobilu zobrazí veškeré informace na kartě konkrétního vozidla, které si právě na pobočce prohlížejí, a uloží ji do mobilní aplikace Garáž. Poté už si může zákazník kdykoli a kdekoli zpětně prohlížet karty všech automobilů, které ho zaujaly, nebo je ukázat prodejci. Není proto již nutné ručně si opisovat informace o autě, ani si je fotit pro pozdější potřebu.
Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International vysvětluje:
„Využití QR kódů při výběru vozu pomůže zákazníkům snadněji najít a porovnat parametry automobilů, o které mají zájem. To otevírá cestu k personalizovanému doporučení podobných automobilů i z jiných poboček. Zároveň budeme moci zákazníka informovat o nově vykoupeném vozidle v nabídce, které odpovídá povaze předešlých prohlížených vozů.“
Aby QR kódy mohly poskytnout informace o vozidle
– je nutné, aby byl potenciální zájemce přihlášen na svůj účet v aplikaci Garáž. Po načtení kódu, který je k dispozici na informační ceduli za sklem nabízeného auta, se v prohlížeči mobilního telefonu otevře karta vozu a automaticky se přidá do Garáže. Pokud uživatel nemá v aplikaci účet, bude vyzván k registraci. V případě potíží s fungováním QR kódu bude možné se ke kartě vozu dostat pomocí ručního zadání SPZ. „Naším cílem je pomocí technologických a procesních inovací výrazně zlepšit zákaznický zážitek z nakupování vozů a neustále rozšiřovat možnosti, jak zajistit zákazníkům pohodlný přístup k informacím o naší nabídce,“ uzavírá Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 26 let
Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2 miliony zákazníků. Skupina prodá ročně více než 75 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro rok 2017 se stala i držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže. ligy.
Více na: