Nová generace Hyundai i30 poráží klíčové rivaly i svou vysokou zůstatkovou hodnotou na hlavních evropských trzích.
Podle očekávání a výsledků nových nezávislých studií na hlavních evropských trzích si totiž udrží vyšší procento své původní ceny, než jeho přímí konkurenti.
Analýzy provedené
– vydavatelem příručky zůstatkových hodnot Eurotax, přední francouzskou publikací L’Argus a renomovaným italským časopisem Quattroruote předpovídají pozoruhodné zůstatkové hodnoty pro nový model ve Francii, Německu, Itálii, Polsku a Španělsku.
Zákazníci v Německu
– mohou očekávat, že nová generace i30 bude rozumnější investicí, než je tomu u klíčových rivalů. Eurotax předpovídá, že si vznětová verze 1,4 litru zachová 46 % své původní ceny po třech letech a 60 000 km. S tímto výsledkem za sebou zanechá zavedené konkurenty v segmentu C, jako je Ford Focus (42 %), Peugeot 308 (40 %) a Toyota Auris (42 %). Podobně i zážehový model i30 1,4 litru (45 %) dosáhl výrazně lepšího výsledku než Focus (42 %), 308 (37 %) a Auris (41 %).
Také výsledky ve Španělsku a Polsku
– favorizují Hyundai. Eurotax i v těchto zemích očekává, že nová generace i30 dosáhne nejlepších zůstatkových hodnot ve svém segmentu.
Hodnocení ve Francii
Nová generace i30 je považována časopisem L’Argus za lídra v oblasti zůstatkových hodnot také ve Francii, kde by si zážehové modely i30 měly po třech letech a 75 000 km zachovat 43 % a vznětové modely 46 % své původní hodnoty – to je víc než Focus, 308 a Renault Mégane. Italský časopis Quattroruote očekává po stejné době a ujeté vzdálenosti hodnoty 46 %, resp. 47 %, tedy více než Opel Astra, 308 a Mégane.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu uvedl:
„Pozoruhodné zůstatkové ceny pro novou generaci i30 jsou dalším důkazem bezkonkurenčního poměru cena/výkon poskytovaného firemním i soukromým zákazníkům. Konkurenceschopné zůstatkové ceny doplňují emocionální přitažlivost dynamického designu i vysokou úroveň kvality a přispívají k nízkým celkovým nákladům na vlastnění vozidla, což představuje další racionální důvody, proč zvolit Hyundai.“
Program pětileté komplexní záruky Hyundai poskytuje evropským zákazníkům naprostý pocit jistoty. Jeho součástí je 5letá záruka bez omezení ujetých kilometrů, 5 let asistenční služby zdarma a 5 let kondičních prohlídek zdarma.
Společnost Hyundai Motor Co.,
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje šest výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2011 prodala 4,05 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice zažívá značka velký rozmach, v roce 2011 bylo v ČR prodáno 12.086 osobních automobilů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.