Navíc obdržel zvláštní cenu za Nejlepší grafickou úpravu a Nejlepší titulní stranu.
Trojité ocenění převzala šéfredaktorka Magazinu LIV Petra Doležalová (na fotografii za mikrofonem):
Celkem se do soutěže, kterou pořádá profesní sdružení PR Klub, přihlásilo 154 časopisů a firemních periodik jak v tištěné, tak v online verzi. Po prvním hodnocení odborné komise, která má 11 členů, postoupilo do dalšího kola 90 % médií. Porota hodnotila celkový dojem, přehlednost a funkčnost informací, grafickou úroveň a obrazovou výbavu. „Celkově mohu potvrdit, že profesionalita zpracování rok od roku roste, a to jak v oblasti grafického zpracování, tak i v textové oblasti,“ řekla Luďka Raimondová, garantka letošního ročníku Zlatého středníku.
Magazín LIV, dříve známý pod názvem V-style, vydává společnost Volvo Auto Czech pro své zákazníky a příznivce severské značky již osm let.
Na špici nejlepších zákaznických magazínů se drží již od prvního ročníku této soutěže.
Redakce Periskopu blahopřeje za úspěšné již dlouholeté vedení tohoto magazinu šéfredaktorce Petře Doležalové.
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.