-
-
Video-pořad Autoperiskop.cz
-
REDAKČNÍ VIDEA A TESTY
-
Reklama
Vítězství Mitsubishi v Rallye Dakar 2002
archiv
22.1.2002
22.1.2002

Automobily Mitsubishi obsadily prvních osm míst v absolutní klasifikaci. Podobný úspěch vozů jedné značky nemá v historii světových automobilových soutěží obdoby a je důkazem nejen vynikajících kvalit jezdců a navigátorů, ale zejména technologické vyspělosti, kvality a spolehlivosti automobilů Mitsubishi. Od …
Tisková konference Ford Motor Company proběhla 17. ledna v Praze
archiv
21.1.2002
21.1.2002

Hlavním bodem bylo představení nových výkonných a úsporných dieslových motorů TDCi. Seznámení s novými motory TDCi a to s motorem 1,8 TDCi pro Ford Focus a s motorem 2,0 TDCi pro Ford Mondeo provedl šéfkonstruktér oddělení vývoje pohonných jednotek automobilky Ford …

Novinka se představí ve všech evropských zemích v březnu 2002. Mercedes-Benz řadou avantgardních inovací u třídy E potvrzuje, že je průkopníkem špičkové techniky. Inovace, které se zatím neobjevily v programu žádné automobilky na světě, se s novou Třídou E dostávají buď do sériové …
Peugeot 307 vyhrál anketu „Nejoblíbenější automobil roku 2002“
archiv
20.1.2002
20.1.2002
Peugeot 307, nejnovější model značky Peugeot, získal 13. ledna 2002 ocenění Nejoblíbenější automobil roku 2002. V České republice získal Peugeot pro rok 2002 ještě další prestižní ocenění, a to Auto roku 2002 v České republice. Peugeot 307 se pyšní i …
Tomáš Velek vedoucím marketingu Audi
archiv
19.1.2002
19.1.2002

Do funkce vedoucího marketingu divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o. byl jmenován ing. Tomáš Velek. Svoji profesní kariéru zahájil T. Velek v roce 1997 jako referent podpory prodeje automobilů Volkswagen, Audi a SEAT ve společnosti Škoda automobilová a.s. Po roce …
Škoda Auto prodala za rok 2001 celkem 462 321 automobilů
archiv
18.1.2002
18.1.2002
Škoda Auto tím docílila oproti roku 2000 růst celosvětového prodeje o 6,2 %. Na trzích západní Evropy se zvýšil prodej dokonce o 7,4 % na 246 048 vozů. Na domácím trhu v České republice vzrostl prodej o 1,9 % na 82 …
Servisní intervaly pro výměnu oleje se prodlužují až na 30 000 km, resp. 50 000 km Jednou z významných položek provozních nákladů každého automobilu tvoří výdaje za pravidelné servisní prohlídky spojené s předepsanou výměnou motorového oleje. Program LongLife Service dokáže tyto náklady …
K členům Smart klubu putovalo v roce 2001 celkem 250 tisíc odměn
archiv
18.1.2002
18.1.2002
Členem věrnostního zákaznického programu SMART klub se může stát každý, kdo využívá služeb čerpacích stanic Shell po celé republice. Program SMART uvedla společnost Shell Czech Republic na český trh 1. října 1998 a od té doby si získal mnoho příznivců. …
Slavnostní zahájení prodeje nové Toyoty Corolly 15. ledna 2002
archiv
17.1.2002
17.1.2002

V rámci zahájení prodeje nové Corolly nám bylo umožněno testování všech tří verzí nejen na trase Praha – Most, ale i na Autodromu v Mostě. Na tiskové konferenci v úvodu vystoupil prezident společnosti TOYOTA MOTOR CZECH pan Hitoshi Ikoma. Dále byli přítomni asistent …
Dieselovy motory v osobních VW již čtvrt století
archiv
17.1.2002
17.1.2002
Ze skromných začátků se dieselovy motory v osobních automobilech staly doslova fenoménem. Asi ani největší optimisté netušili, kam se vývoj dieslových motorů posune za 25 let. Zatímco v počátcích si dieselovy motory připisovaly jen mizivé procento prodejů v porovnání s …