Společnost Honda se rozhodla rozšířit svolávací kampaň v souvislosti s vadou na airbagu řidiče, který byl instalován na vozidlech se specifikací pro americký trh. Vozidla Honda určená pro evropský trh nebyla osazována tímto typem airbagu, proto chceme ujistit naše evropské 

Nové Audi A1 - sportovní, výkonné - na náš trh již koncem léta

Moderní a atraktivní design, nejvyspělejší technika. dva benzinové a dva naftové motory se spotřebou od 3,8 do 5,4 litru, vynikající sportovní podvozek a bohatá výbava. Veškeré přednosti značky jsou koncentrovány na délce necelých čtyř metrů – charakteristický design, nekompromisní kvalita 

Nový sportovní kabriolet Nissan 370Z Roadster i na českém trhu

Motor V6 o výkonu 328 k, rychlost 250 km/h, z 0-100 km/h za 5,5 s. a pouze 20 s. trvá přeměna 370Z z dvousedadlového vozu s přiléhavou střechou na dynamický kabriolet. Nejnovější přírůstek řady sportovních vozů je nižší, štíhlejší, lehčí a rychlejší než jeho předchůdce. 

Porsche 911 Turbo S – ještě více dynamiky a špičková standardní výbava

Na březnovém autosalonu v Ženevě automobilka Porsche představí ve světové premiéře novinku v podobě modelu 911 Turbo S. Tento mimořádný sportovní vůz je určený pro zákazníky, kteří požadují jen to nejlepší z pohledu výkonu a dynamiky. Na český trh pak Porsche 911 Turbo 

Toyota Motor Czech začne během tohoto týdne písemně kontaktovat zákazníky v České republice, jejichž vozidla by měla být zkontrolována a modifikována v rámci svolávací akce. Toyota Motor Europe včera oznámila, že v Evropě svolá 52 903 vozů Toyota Prius třetí 

Do druhé sezony v mistrovství světa FIA WRC vstupuje ve Švédsku Citroën Junior Team. Nasazuje dva vozy Citroën C4 WRC s posádkami Sébastien Ogier / Julien Ingrassia a Kimi Räikkönen / Kaj Lindström. Po loňském seznamovacím startu si v CJT od sezony 

Loeb a Sordó za dalším titulem! – Již včera a dnes se seznamují s tratí rally a ve čtvrtek 11.února je čeká Shakedown a v pátek 12. února start do 1.etapy. Rally Švédsko – první ze třinácti soutěží letošního roku Trať: celkem 

Hyundai připravil už potřetí za sebou reklamní kampaň pro největší sportovní událost v USA a podruhé za sebou sponzoruje zahajovací program Kickoff Show. Během celého zápasu se v televizním vysílání objevilo celkem osm reklam. Intenzivní reklamní kampaň společnosti Hyundai vyvrcholila dvěma reklamními 

Subaru Outback partnerem na cestách fotografa Jirky Kolbaby

Subaru Outback a cestovatel a fotograf Jirka Kolbaba patří od února 2010 dohromady:Jirka Kolbaba si svůj vůz vybral z nabídky japonského specialisty na vozy s pohonem všech kol. Outback, který byl na český trh uveden ke konci loňského roku, se 

Navzdory hospodářské krizi, která postihla i automobilový průmysl, překonalo Volvo v České republice v roce 2009 svůj dosavadní prodejní rekord. S celkovým počtem 1 724 nově registrovaných vozů tak automobilka zaznamenala meziroční nárůst prodeje o celých 11,3 %. Volvo bylo jedinou značkou v prémiovém segmentu,