Natankovat pohonné hmoty u výdejního stojanu a platbu provést kartou

Tuto možnost by chtělo 78 % českých zákazníků čerpacích stanic Podle výsledků ankety mezi řidiči, uskutečněné v lednu 2007, by 78 % českých zákazníků čerpacích stanic chtělo mít možnost natankovat pohonné hmoty u výdejního stojanu přizpůsobeného pro úhradu bankovní platební kartou VISA nebo Maestro. 

80 let s automobily Volvo

Jubilejní téma společnosti Volvo Cars pro výstavu Techno-Classica v Essenu konané od 28. března do 1. dubna Společnost Volvo Cars se vrací na největší světovou výstavu historických vozů a vůbec všeho, co s tímto koníčkem souvisí. Téma expozice letošního stánku společnosti 

Ceny a výbavy Toyota Auris 5dv (v Kč s DPH) motor 1,4 VVT-i 1,6 VVT-i 1,6 VVT-1 1,4 D-4D 1,4 D-4D 2,0 D-4D 2,2 D-4D výkon 71 kW 91 kW 91 kW 66 kW 66 kW 93 kW 130 kW 

Technické specifikace,výkony a spotřeba v tabulkách Čtyřválcové motory s rozvodem DOHC s 16 ventily s emisní normou EURO IV: Motor 1,4 l VVT-i 1,6 l VVT-i D-4D 90 D-4D 125 D-4D 180 palivo Benzín 95 Benzín 95 Nafta Nafta Nafta objem v cm3 1 398 

Zcela nový rodinný hatchback Toyota Auris ve 3- i 5dveřovém provedení již v březnu v prodeji na našem trhu

Výrazný osobitý design, mimořádně prostorný a pohodlný, výkonný i úsporný, bezpečný, komfortní s bohatou výbavou – to jsou charakteristické vlastnosti nového Aurisu. Auris je výrazný již na první pohled – smělý a dynamický vzhled s originálními proporcemi. Toyota demonstrovala nový přístup k návrhu 

Rekordní výroba – 556.347 vozů (+12,6 %) a výsledek hospodaření Skupiny před zdaněním 14,2 mld. Kč (+41 %) Hospodářské výsledky ŠKODA AUTO a.s. a skupiny Škoda Auto byly zveřejněny 22.2. 2007 na výroční tiskové konferenci v Mladé Boleslavi. Konsolidační celek skupiny 

Přestože proti roku 2005 uvedené výsledky znamenají významné zlepšení, zahájil SEAT ozdravný program na dalším zlepšení obchodní aktivity. Důraznější aktivita v oblastech prodeje a marketingu a větší internacionalizace značky jsou hlavními prioritami, které si společnost SEAT stanovila pro příští léta. Pro dosažení tohoto 

Nissan zahajuje ofenzívu

Nissan zahajuje ofenzívu

Nová užitková vozidla Nissan na českém trhu Televizní hvězdy Pat a Mat jsou tvářemi současné reklamní kampaně Nissanu. Na český trh uvádějí řadu užitkových vozidel představených na veletrhu v Hannoveru na podzim loňského roku. A k jakým změnám došlo v řadě nákladních vozidel? 

V letošním jubilejním desátém ročníku soutěže Rhodos o nejlepší firemní image získala společnost Shell první místo v kategorii čerpacích stanic. Logo Shell patří dlouhodobě mezi nejrespektovanější značky světa. Získané prestižní ocenění za image přisuzuje česká pobočka společnosti především celkovému přístupu v komunikaci se 

České SOS dětské vesničky získají přes milion korun Charitativní kampaň nadace OMV Move & Help skončila úspěchem. Díky prodeji speciální edice adventních kalendářů se na čerpacích stanicích OMV v České republice, Slovensku, Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku, Bulharsku, Rumunsku, Rakousku, Německu a Itálii