Mitsubishi Motors Europe jmenoval nové distribuční společnosti pro Českou republiku a Slovensko

Stala se jím Auto Palace Group, která úspěšně zastupuje značku Mazda a Hyundai v ČR.

Mitsubishi Motors Europe (= MME) se rozhodl provést reorganizaci distribuce v České republice a na Slovensku. S ohledem na vstup obou zemí do EU a ve světle jejich potenciálního rozvoje se MME rozhodlo soustředit pozornost na distribuci v těchto zemích s cílem zvýšit v budoucnosti podíl značky na trzích.


S účinností k 1. listopadu Auto Palace Group nahrazuje stávající zastoupení reprezentované rakouským Denzel Group, a to prostřednictvím dvou nových společností:


MM CZ v České republice a MM SK na Slovensku


Auto Palace Group je součástí holandské společnosti AutoBinck Holding NV, která aktivně pracuje v oblasti automobilového průmyslu již od roku 1907. Dnes je AutoBinck aktivní v oblasti distribuce vozů (Mazda a Hyundai), neoriginálních náhradních dílů a příslušenství, v leasingových a finančních službách, stejně jako v oblasti maloobchodního prodeje vozů (Ford, Mazda, Hyundai, smart a Mercedes Benz) v zemích Beneluxu a Střední Evropě.


Auto Palace Group, který zahájil svou činnost v tehdejším Československu v roce 1991, dnes představuje 13 společností, jenž působí na českém a slovenském trhu. Auto Palace Group může být zvláště oceněn za vybudování silné pozice pro značku Mazda (2. japonská značka,a 1. značka v zákaznické spokojenosti v rámci evropské dealerské sítě). Skupina též dramaticky změnila vývoj budoucnosti značky Hyundai v obou těchto zemích (nejrychleji rostoucí značka v letech 2002 a 2003 a 6. místo mezi importéry v roce 2004).

Oživení


Na základě těchto zkušeností byl Auto Palace Group pověřen tím, aby pro značku Mitsubishi zajistil pozici, kterou si zaslouží, a to prostřednictvím revitalizace dealerské sítě (pokrytí trhu, trénink, motivace, operační procesy, splnění standardů v rámci blokové výjimky), stanovení cenové strategie, flexibilní logistiky, přiměřených skladových zásob a financování, cíleného marketingu, stejně tak jako prostřednictvím budování image značky. Na základě budování a optimalizace dealerské sítě bude Auto Palace Group usilovat o dosažení prodejního cíle 1 810 vozů v České republice a 690 vozů na Slovensku k roku 2006, v porovnání k roku 2003 – 1 190 a 467 prodaných vozů.

Colt


S tímto růstem se také očekává zvýšení tržního podílu Mitsubishi Motors mezi ostatními japonskými automobilkami ze stávajících 4,4% v Čechách a 4,7% na Slovensku. Současně s tím by se měla zlepšit i celková pozice značky – 22. a 24. místo v roce 2004.


S ohledem na dominantní postavení B-segmentu jak v České republice (50%), tak i na Slovensku (48%) sehraje na obou trzích klíčovou roli objemového modelu novinka Mitsubishi Colt.


Tim Tozer, President a CEO Mitsubishi Motors Europe u příležitosti jmenování řekl: „Příležitosti k růstu značky Mitsubishi v České republice a na Slovensku jsou reálné. Do dnešního dne jsme pracovali na těchto trzích prostřednictvím rakouského importéra Denzel AG. Tento nás bude i nadále v rámci svých vysokých standardů reprezentovat v Rakousku.“ A dodal: „Nyní je ten správný čas ustanovit naši distribuci. S novým jmenováním přichází do rodiny Mitsubishi Motors velice dynamický obchodní partner. Toto naší značce umožní, aby v průběhu několika měsíců a roků posílila svou pozici v České republice a na Slovensku. Jsem si tím naprosto jistý.“

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...