Mitsubishi Motors Europe (= MME) se rozhodl provést reorganizaci distribuce v České republice a na Slovensku. S ohledem na vstup obou zemí do EU a ve světle jejich potenciálního rozvoje se MME rozhodlo soustředit pozornost na distribuci v těchto zemích s cílem zvýšit v budoucnosti podíl značky na trzích.
S účinností k 1. listopadu Auto Palace Group nahrazuje stávající zastoupení reprezentované rakouským Denzel Group, a to prostřednictvím dvou nových společností:
MM CZ v České republice a MM SK na Slovensku
Auto Palace Group je součástí holandské společnosti AutoBinck Holding NV, která aktivně pracuje v oblasti automobilového průmyslu již od roku 1907. Dnes je AutoBinck aktivní v oblasti distribuce vozů (Mazda a Hyundai), neoriginálních náhradních dílů a příslušenství, v leasingových a finančních službách, stejně jako v oblasti maloobchodního prodeje vozů (Ford, Mazda, Hyundai, smart a Mercedes Benz) v zemích Beneluxu a Střední Evropě.
Auto Palace Group, který zahájil svou činnost v tehdejším Československu v roce 1991, dnes představuje 13 společností, jenž působí na českém a slovenském trhu. Auto Palace Group může být zvláště oceněn za vybudování silné pozice pro značku Mazda (2. japonská značka,a 1. značka v zákaznické spokojenosti v rámci evropské dealerské sítě). Skupina též dramaticky změnila vývoj budoucnosti značky Hyundai v obou těchto zemích (nejrychleji rostoucí značka v letech 2002 a 2003 a 6. místo mezi importéry v roce 2004).
Oživení
Na základě těchto zkušeností byl Auto Palace Group pověřen tím, aby pro značku Mitsubishi zajistil pozici, kterou si zaslouží, a to prostřednictvím revitalizace dealerské sítě (pokrytí trhu, trénink, motivace, operační procesy, splnění standardů v rámci blokové výjimky), stanovení cenové strategie, flexibilní logistiky, přiměřených skladových zásob a financování, cíleného marketingu, stejně tak jako prostřednictvím budování image značky. Na základě budování a optimalizace dealerské sítě bude Auto Palace Group usilovat o dosažení prodejního cíle 1 810 vozů v České republice a 690 vozů na Slovensku k roku 2006, v porovnání k roku 2003 – 1 190 a 467 prodaných vozů.
Colt
S tímto růstem se také očekává zvýšení tržního podílu Mitsubishi Motors mezi ostatními japonskými automobilkami ze stávajících 4,4% v Čechách a 4,7% na Slovensku. Současně s tím by se měla zlepšit i celková pozice značky – 22. a 24. místo v roce 2004.
S ohledem na dominantní postavení B-segmentu jak v České republice (50%), tak i na Slovensku (48%) sehraje na obou trzích klíčovou roli objemového modelu novinka Mitsubishi Colt.
Tim Tozer, President a CEO Mitsubishi Motors Europe u příležitosti jmenování řekl: „Příležitosti k růstu značky Mitsubishi v České republice a na Slovensku jsou reálné. Do dnešního dne jsme pracovali na těchto trzích prostřednictvím rakouského importéra Denzel AG. Tento nás bude i nadále v rámci svých vysokých standardů reprezentovat v Rakousku.“ A dodal: „Nyní je ten správný čas ustanovit naši distribuci. S novým jmenováním přichází do rodiny Mitsubishi Motors velice dynamický obchodní partner. Toto naší značce umožní, aby v průběhu několika měsíců a roků posílila svou pozici v České republice a na Slovensku. Jsem si tím naprosto jistý.“
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů