Studii Meriva Concept naznačuje možnosti vývoje flexibilních jednoprostorových modelů Opel.
Studie budoucího kompaktního monomanu – což je segment, ve kterém Opel Meriva hraje roli lídra už od svého uvedení na trh v roce 2003 – zaujme nejenom novým designem: „Posouváme laťku flexibility modelů Opel zase o kus dál,“ říká Alain Visser, marketingový ředitel GM Europe. „Se Zafirou a jejím systémem Flex7 a s Merivou a systémem FlexSpace jsme zahájili novou éru interiérové variability – a i nadále chceme být v tomto trendu dominantní značkou.“
S modely Zafira, Meriva a Agila, která se zanedlouho představí ve zcela nové generační podobě, slaví Opel velké úspěchy ve třídě jednoprostorových modelů – tedy vozů, u nichž není vizuálně zřetelně oddělený prostor pro motor a zavazadla od prostoru pro cestující. Jenom v roce 2007 Opel prodal téměř 335 000 modelů Zafira a Meriva, které na celé řadě trhů vedou prodejní žebříčky svých tříd. Každý pátý dnes prodávaný Opel patří do třídy „monocab“, zatímco při hodnocení celkového automobilového trhu je to jen každý osmý vůz.
Studie Meriva Concept transformuje nový designerský jazyk značky Opel do třídy malých jednoprostorových vozů. Výrazně klínovitá boční linie, která byla charakteristickým rysem konceptů GTC Coupé a Flextreme, zdůrazňuje dynamiku. Nepřehlédnutelné je především efektní napojení B-sloupku karoserie na spodní linii bočních oken, které navíc zlepšuje výhled pasažérů ve druhé řadě sedadel. Detaily zadních partií – zejména koncová světla – připomínají již částečně odtajněný design modelu Insignia, který se oficiálně představí v polovině tohoto roku. Efektní styling kompaktního monocabu dotváří směrem dozadu klesající křivka střechy.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas