Větší bezpečnost, lepší dynamiku a ještě větší požitek z jízdy – to byly nejdůležitější cíle, které si vytyčili inženýři při vývoji nového Mercedesu „M“. Středem zájmu bylo pak podstatné zkrášlení designu a interiéru, využití nejmodernější techniky, aby se nejvíce přiblížili přání zákazníků. Modernizace si vyžádala vývoj nebo modifikaci více než 1100 komponentů.
Během čtyř let si offroad třídy M zakoupilo dosud přes 300 tisíc řidičů, přičemž v mnoha evropských zemích patří mezi nejúspěšnější modely tohoto segmentu a zároveň i mezi nejbezpečnější, jak dokazují výsledky mnoha crash-testů.

Třída M modelového roku 2002 se už na pohled odlišuje od svého předchůdce především novými tvary předních i zadních blatníků, které ještě více než dosud podtrhují dynamiku vozu 4×4. Naproti tomu nové světlomety s moderní optikou z čirého skla a aerodynamickým tvarem vnějších zrcátek s integrovanými směrovkami zvyšují eleganci, stejně jako nové 17“ ráfky z lehkého kovu s pneumatikami 255/60 R17 pro pěti- a šestiválcové modely a 275/55 R17 určené osmiválcům.
V interiéru na sebe upozorní středová konzola s ozdobnými prvky z pravého dřeva, které by se měly objevit také v ostatních Mercedesech příštích let. Součástí je středová opěrka jak mezi předními, tak i zadními sedadly. Nová samočinná klimatizační jednotka je vybavena nejmodernější technikou.

S elektronicky řízeným pohonem všech kol dokazuje Mercedes Benz M, že je automobilem pro všechny příležitosti, k tomu přispívají dva nové výkonnější osmiválce, pocházející z řady „S“. Model ML 400 CDI pohání vznětový osmiválec biturbo (184 kW/250 k), který se vstřikováním common-rail, čtyřventilovou technikou patří mezi nejvýkonnější „diesely“ osobních vozů. Největší točivý moment 560 N.m je k dispozici už od 1700 ot./min, což zajišťuje vozu vynikající pružnost, zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,1 sekund a umožňuje dosáhnout největší rychlost 213 km/h. Přitom spotřebuje 10,9 litru na 100 km, takže na 83litrovou nádrž ujede až 840 km.
Ještě lepší jízdní výkony nabízí nový ML 500, odvozený od verze ML 430. Jeho pětilitrový osmiválec vyvíjí už od 2700 otáček za minutu točivý moment 440 N.m, zrychluje za 7,7 s a jede 221 km/h. Nové osmiválcové modely jsou k poznání podle decentních chromovaných ozdobných lišt na chladicí masce, klikách dveří i zadní stěny a také osobitém designu ráfků.
Špičkový model ML 55 AMG s výkonem 255 kW/347 k utvrzuje svoji pozici v modelovém programu „M“ stříbrně lakovanou mřížkou chladiče. Vedle zmíněných osmiválců jsou pro třídu M i nadále k dispozici vznětový pětiválec 270 CDI a zážehový šestiválec ML 320.
Bezpečnost cestujících zvyšují nejen čelní a boční airbagy, ale také okenní, které při bočním nárazu bleskově rozprostřou vzduchový vak dlouhý cca 200 mm a vysoký 500 mm, takže vytvoří jakousi záclonu. O větší bezpečnost se starají také nové bixenonové světlomety, dosud používané pouze u luxusního kupé CL. Výbojky plněné plynem vyvíjejí dvojnásobnou svítivost než obvyklé halogeny a při tlumených i dálkových světlech zaručují lepší osvětlení vozovky.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií