Maďarský okruh Hungaroring projel v tréninku třídy superturismo nejrychleji Gabrizio Giovanardi (Alfa) a za ním skončil s dvousetinovou ztrátou Gabriele Tarquini (Honda), třetí Nicola Larini zaostával o dvě desetiny sekundy.
Od startu prvního závodu vyrazil nejlépe Giovanardi a zásluhou souboje Tarquiniho a Colciaga celému startovnímu poli poodjel a v podstatě nikým neohrožován jel vstříc svému třetímu letošnímu vítězství. Teprve v samém závěru na něho začal Tarquini dotírat, ale na předjetí už mu čas nezbýval.
„Podařil se mi dobrý start a hned jsem všem trochu poodjel. Ke konci už nebylo moje auto dostatečně rychlé, navíc se lehce přetáčelo. Proto mě Tarquini dojel“, komentoval závod vítězný Ital. S druhým místem Tarquini příliš spokojen nebyl: „Závod jsem prohrál už v měřeném tréninku, neboť ve vlastním závodě jsem byl jednoznačně rychlejší než Giovanardi. Ale na této trati se velice těžko předjíždí“. Třetí dojel Colciago, který také zajel nejrychlejší kolo závodu.
Druhý závod, v němž piloti startují v obráceném pořadí než projeli cílem prvního závodu, se stal jasnou záležitostí Roberta Colciaga: „Jsem opravdu šťastný. Závod mi vyšel skvěle. Po dobrém startu jsem nechal za sebou Lariniho a z toho jsem nejvíce vytěžil“. S takřka třísekundovou ztrátou projel cílem druhý Larini před svým týmovým kolegou Giovanardim, na kterého dotíral Tarquini.
Výsledky:
1. jízda | 2. jízda | ||
1. Giovanardi | Alfa Romeo | 1. Colciago | Audi A4 |
2. Tarquini | Honda Accord | 2. Larini | Alfa Romeo |
3. Colciago | Audi A4 | 3. Giovanardi | Alfa Romeo |
4. Walfisch | Honda Accord | 4. Tarquini | Honda Accord |
5. Cayrolle | BMW 320 | 5. Walfisch | Honda Accord |
6. Sardelli | Nissan Primera | 6. Sardelli | Nissan Primera |
7. Lancelotti | Alfa Romeo | 7. Lempinen | Audi A4 |
8. Lempinen | Audi A4 | 8. Toccacelo | Alfa Romeo |
9. Toccacelo | Alfa Romeo | 9. Zadra | BMW 320 |
10. Bernardoni | Alfa Romeo | 10. Soli | BMW 320 |
Průběžné pořadí:
1. Giovanardi | 382 |
2. Larini | 366 |
3. Tarquini | 314 |
4. Walfisch | 284 |
5. Colciago | 265 |
V kategorii superprodukčních vozů zvítězil už potřetí Holanďan Duncan Huisman, čímž vyrovnal skóre se svým krajanem Peterem Koxem, který projel cílem na druhém místě. Na ní se však musel propracovat z páté pozice. Mezi oběma Holanďany se také zřejmě rozhodne, kdo nakonec vystoupí na evropský trůn. Třetí příčku obsadil Ital Paolo Ruberti, zatímco jeho týmový kolega Gianni Morbidelli startující z konce startovního pole odpadl v posledním kole. Pětinásobný úspěch BMW zkompletovali Švéd Andersson a Brit Ferrier.
Výsledky závodu: | Průběžné pořadí: | ||
1. Huisman | BMW 320 | 1. Huisman | 102 |
2. Kox | BMW 320 | 2. Kox | 90 |
3. Ruberti | BMW 320 | 3. Simon | 49 |
4. Andersson | BMW 320 | 4. Rustad | 36 |
5. Ferrier | BMW 320 | 5. Andersson | 36 |
6. Masini | Alfa Romeo | ||
7. Villamil | Alfa Romeo | ||
8. Gabellini | BMW 320 | ||
9. Cavicchi | Alfa Romeo | ||
10. Palttala | Honda Integra |
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií