Hlavním cílem posádky bylo soutěž dokončit, kvůli dalšímu „zářezu na volantu“ pro získání mezinárodní licence.
Pořadatelé připravili pěknou trať a podle časového harmonogramu se zdálo, že půjde o kompaktní soutěž, která slibovala příjemně strávený závodní den. Jediné co vybočovalo z těchto předpokladů bylo velice proměnlivé počasí. Jak se ukázalo loterie s pneumatikami nakonec byla posádce Hondy osudná.
Na první RZ postihl Martina se Zdenkou defekt i přesto drželi krok se soupeři ve skupině a plánovali zatáhnout v dalším kole stejných rychlostek. V servisu se dlouho volily vhodné pneu a podle posledních informací se zvolily mokré. Jak sám Martin uvedl ve svém komentáři volba to byla správná, kdyby nedošlo ke zpoždění celého časového harmonogramu vinou havárií, takže trať stihla místy oschnout a na výměnu nezbyl čas. Po polovině soutěže tak figurovala posádka na 4. místě ve skupině s velkou rezervou na posádky za nimi a zhruba půlminutovou ztrátou na medailové pozice.
Poslední čtyři rychlostní zkoušky se jely bez návštěvy servisu, byla zřízena pouze dodatečná zóna na výměnu pneumatik a tankování. Posádka chtěla zabojovat a pokusit se dostat na bednu a proto si Martin nechal opět podle posledních zpráv obout tentokrát suché a do rezervy si dal dvě intermedia. Opět budu vycházet z jeho komentáře, volba byla správná až k vjezdu do startovní časovky, kdy začalo pršet a jak fanoušci jistě vědí tam už se přezout vážně nedá.
Nicméně nezbývalo než bojovat a zkusit auto udržet při ostré jízdě na trati. Plán se dařil na mokrém asfaltu plnit až po vjezd do lesního úseku, s vytahaným mokrým „bordelem“, kde šla Honda v pravé 4 do smyku a zamířila si to do vnitřku zatáčky kde stál silný strom, který bohužel neuhnul. Výsledkem byla kompletně zbořená motorová část, včetně motoru a převodovky.
V současné době mechanici dnem i nocí pracují na kompletní opravě, protože týmová zbraň již čeká nového nájemce v podobě nadějného závodníka Michala Křemena, který usiluje o velkou licenci, takže bude následujících pět závodů MČR počínaje Eurostroj Rally v Tišnově sedlat právě Hondu Civic 1.6 VTi Böhm RallyeSport Teamu.
Tisková informace Böhm RallyeSport Teamu 2007_03.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”