Oproti minulým ročníkům dorazilo letos do Roztok o něco méně automobilů a motocyklů, navíc někteří jejich majitelé bohužel odjeli už kolem poledne, přesto byla k vidění řada zajímavých strojů. Nejstarším strojem byla tentokrát zbrusu renovovaná tříkolka Walter vyrobená v roce 1909 a do původního stavu uvedená ing. F. Znamenáčkem.
Druhou polovinu dvacátých let zastupovaly české značky Tatra 11, Laurin & Klement/Š 110, Škoda R4 a Škoda 430 a také belgická Imperia SS. Firma Imperia vyrábějící automobily třicet let byla založena v roce 1906 a proslavila se především jednoduchým patentovaným šoupátkovým rozvodem. Vloni předvedl Jaroslav Šoral v Roztokách závodní verzi Imperie Super Sport s Uhlíkovou karosérií, letos ukázal osobní verzi s 1.6litrovým šestiválcem z roku 1927. Vozy Imperia byly nezaměnitelné svým elegantním zašpičatělým krytem chladiče.
Z automobilů 30. let upoutala vedle amerického Peerlesse a Chevroletu Maester Si hlavně unikátní Škoda 430 Coupé sport, kterou pečlivě zrenovoval Milan Bojtar. Jde o jeden ze čtrnácti dvousedadlových kupé vyrobených pro pražskou mezinárodní výstavu v roce 1931. Poté sloužil jako předváděcí automobil. Typem 430 zahájila škodovka v roce 1929 novou generaci osobních vozů s jednoduchým konstrukčním stylem a unifikovanými čtyř- a šestiválcovým motory. První číslice uvádí počet válců, následující dvojčíslí pak výkon v koních.
Na nádvoří roztockého zámku mohli návštěvníci obdivovat dva skutečné klenoty – Rolls Royce Silver Wraith a Bentley Mk VI. Po druhé světové válce musel být závod v Crewe, kde se vyráběly letecké motory, nejdříve přestavěn na automobilový, aby se zde v roce 1946 mohla rozeběhnout výroba luxusních vozidel, zpočátku Bentleye Mark VI a teprve 23. října téhož roku odtud vyjel mechanicky identický první Rolls Royce Silver Wraith. první poválečný Bentley byl zpočátku určen pro americký trh, ale během několika let se stal obchodně nejúspěšnějším automobilem slavné značky. Ačkoliv byl poprvé dodáván se standardní karosérií z lisovaných plechů, tak pětinu nástaveb vytvořily renomované firmy, jako v tomto případě britská karosárna H. J. Mulliner. Také Rolls Royce „oblékaly“ jednak koncernová firma Park Ward, jiné nástavby byly zhotoveny Mullinerem či Jamesem Youngem.
Oba automobily poháněl řadový kapalinou chlazený šestiválec 4257 ccm se sedmkrát uloženým klikovým hřídelem, s visacími sacími a spodovými výfukovými ventily. Přitom šlo o konstrukci pocházející z předválečných let. Blok motoru a kliková skříň tvořily jeden celek, dynamo a vodní čerpadlo poháněl klínový řemen namísto dosud obvyklého ozubeného kol. Výkon motoru je odhadován na zhruba 100 kW, neboť výrobce nikdy přesný výkon neudával. Umožňoval největší rychlost 150 km/h. Přední kola byla nezávisle zavěšena na trojúhelníkových ramenech a odpružena vinutými pružinami. Z toho důvodu měl Rolls Roce také poprvé hydraulické bubnové brzdy. Zadní kola na pevné nápravě jsou odpružena podélnými listovými pružinami, brzdy mechanické.