Konzervativní způsoby nakupování aut berou za své: zákazníci stále více využívají moderní technologie

Doby, kdy zákazníci přišli na plochu autobazaru a teprve tam vybírali, jaké vozidlo si koupí, jsou nenávratně pryč.

S nástupem moderních technologií

– se významně mění i způsob, jakým zákazník vozidlo nejen vybírá, ale také kupuje a platí. „Klienti přicházejí do našich autocenter již s jasnou představou, jaký vůz chtějí. Mají o něm detailní informace, znají cenové podmínky i možnosti financování. V podstatě jsou rozhodnuti“, říká Filip Kučera z Autocentra ESA a dodává: „Klient s tabletem nebo smartphonem v ruce je naprosto běžný obrázek“.

O změnách v zákaznickém chování svědčí i statistiky Autocentra ESA:

„Prostřednictvím webových formulářů prodáváme více než 300 vozidel každý měsíc a toto číslo stále nepatrně narůstá“, vysvětluje Kučera. Společnost registruje také nárůst návštěv na svém webu, meziročně cca 10%. „Velkým překvapením pro nás bylo zjištění, že po otevření pobočky v Brně, stoupl počet návštěvníků z Jihomoravského kraje na našem webu o cca 30%“.

Velkým tempem roste také počet odeslaných rezervací, které meziročně stouply o 16% a počty detailních zobrazení vozů, které stouply o 13%.

„Celý proces prodeje se díky moderním technologiím neuvěřitelně zrychluje. Fáze vybírání je v podstatě minimální a tak nejvíce času zabere vlastní projížďka s vybraným vozem a nezbytná administrativa. Je-li klient skutečně rozhodnut jaké vozidlo vybírá, je doba od vstupu do našeho autocentra po odjezd s novým vozem kratší než 120 minut“, říká Filip Kučera.

Meziročně došlo také k velmi výraznému nárůstu přístupu na web z tabletů a „chytrých“ mobilních telefonů.

Z mobilních telefonů vzrostla návštěvnost o 82% a z tabletů dokonce o 93%. I proto Autocentrum ESA investovalo do optimalizace stránek mobilního webu a responzivního designu webu, který přizpůsobí zobrazení velikosti displeje jednotlivým zařízení. „Nedávno jsme také spustili, jako vůbec první prodejce ojetých vozů, aplikaci pro iPad a iPhone a připravujeme také verzi pro Android“, uzavírá Kučera.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejen bleskurychlé řazení: Nový Hyundai i30 N přichází s řadou vylepšení pro maximální potěšení z jízdy

Nejen bleskurychlé řazení: Nový...

Modernizovaný Hyundai i30 N získal nový design se zaměřením na sportovní výkony, emoce a charakter Nový model i30 N bude poprvé k dispozici s osmistupňovou převodovkou N DCT se dvěma...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de France, získal křišťálovou trofej, kterou navrhl ŠKODA Design

Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de...

Slovinec Tadej Pogačar se poprvé ve své kariéře stal vítězem Tour de France Poháry pro vítěze vznikly ve spolupráci designéra ŠKODA AUTO Petera Olaha a české firmy Lasvit Nový elektromobil...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT „VZHŮRU NA CËSTU“ V PŘEDPREMIÉŘE PŘED ZAHÁJENÍM PRODEJE!

NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT...

Citroën zveřejnil spot „Nový Citroën C4, vzhůru na cëstu“. Scénář je inspirován pocity, které pohodlí vozů Citroën vyvolává, vrací každého do dětství a působí na všechny generace....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Při srážce chodce s tramvají je na vině roztržitost i mobilní telefon

Při srážce chodce s tramvají je na...

Se situací, kdy chodci s oprávněným přesvědčením své přednosti vstupují na přechodu před přijíždějící automobily, často až neuváženě, se setkáváme snad každý den. Řidič...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový Hyundai Tucson: Technologický skvost s výjimečným designem

Zcela nový Hyundai Tucson: Technologický...

Pokrokový a experimentální: Zcela nový Tucson není pouhou evolucí, nýbrž revolucí designu značky Hyundai Nová „Parametrická skrytá světla“ jsou unikátní designovou a technologickou...