Kia slaví 20 let partnerství s turnajem Australian Open

  • Kia prodlužuje tradiční partnerskou spolupráci s Australian Open (již od roku 2002) a v roli jediného hlavního partnera opět spojuje dohromady fanoušky tenisu
  • Kia poskytne 130 vozů pro pohodlné a bezpečné cestování hráčů, činovníků turnaje a vážených hostů v zájmu hladkého průběhu turnaje
  • Fanouškům tenisu z celého světa představí Kia nové logo a sdělení značky prostřednictvím nejrůznějšího digitálního obsahu a prezentací přímo v místě turnaje

Společnost Kia Corporation včera oslavila 20. výročí partnerské spolupráce s prestižním grandslamovým turnajem Australian Open, pořádaným v oblasti Asie a Tichomoří.

Kia Motors Australia Chief Executive Officer James Cho, Dylan Alcott, Nick Kyrgios and Australian Open Tournament Director Craig Tiley. Kia Fleet handover at Melbourne Park on Sunday, February 7, 2021. MANDATORY PHOTO CREDIT Tennis Australia/ Fiona Hamilton

Kia 7. února v roli jediného hlavního partnera turnaje u protinožců slavnostně předala vozidla ve sportovním centru Melbourne Park (stát Victoria) a současně představila své nové logo; akce se zúčastnila i australská tenisová senzace Nick Kyrgios, jakožto i australský tenista Dylan Alcott, upoutaný na invalidní vozík.

Kia organizátorům turnaje předala flotilu 130 vozidel, zahrnující minivany Carnival, resp. vozy Sorento a Niro Hybrid z kategorie SUV. Vozy budou sloužit k pohodlné a bezpečné přepravě hráčů, činovníků a vážených hostů po všech koutech turnaje, jenž se tradičně pořádá na rozlehlé ploše.

Kia Motors Australia Chief Executive Officer James Cho, Dylan Alcott, Nick Kyrgios and Australian Open Tournament Director Craig Tiley. Kia Fleet handover at Melbourne Park on Sunday, February 7, 2021. MANDATORY PHOTO CREDIT Tennis Australia/ Fiona Hamilton

„Kia v roli nadšeného sponzora turnaje Australian Open již 20 let inspiruje miliony fanoušků této prestižní grandslamové akce, pyšnící se rostoucí oblibou i významem napříč celým tenisovým světem. Je nám velkou ctí, že jsme součástí tohoto mimořádně progresivního a dlouhodobého partnerství, které spojuje světy sportu a mobility,“ uvedl Artur Martins, viceprezident a vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností společnosti Kia Corporation.

„Těšíme se, že budeme moci opět přispět k úspěšné realizaci turnaje cestou živých a atraktivních zážitků za účasti tenisových fanoušků. Věříme, že Open divákům po celém světě přinese jedinečnou radost a inspiraci, aby se mohli povznést nad problémy způsobené pandemií onemocnění COVID-19,“ doplnil.

Z důvodu probíhající pandemie budou akci doprovázet četné změny, jako např. přísná opatření sociálního distancování nebo omezení počtu diváků na jednotlivých tenisových zápasech.

Na tenisovém dvorci Grand Slam Oval se 7. února uskutečnila slavnostní akce, kde Kia prezentovala své nové logo a slogan značky „Movement that inspires“, odhalené již počátkem roku 2021, s plánem využít během turnaje i další prezentační formáty např. v podobě digitálních kanálů a akcí konaných přímo na místě nebo na sociálních sítích vč. Facebooku, Instagramu, Twitteru a Weibo.

Nově stylizované firemní logo se bude zobrazovat formou virtuálně promítaných nápisů (virtuální počítačové projekce různých obrazů, tedy loga Kia, na různých místech vč. povrchu tenisového dvorce nebo sítě, kam se zaměřují pohledy diváků, a je tak zajištěna maximální viditelnost) v rámci celosvětového televizního vysílání s výjimkou Austrálie, Nového Zélandu a obou amerických kontinentů. Nové logo bude po celou dobu turnaje vidět i na bannerech značky, vlajkách a oficiálních vozidlech, jak ostatně odpovídá exkluzivní roli hlavního partnera, kterým Kia je.

Dylan Alcott and Nick Kyrgios push the button for the Kia Fleet handover at Melbourne Park on Sunday, February 7, 2021. MANDATORY PHOTO CREDIT Tennis Australia/ Fiona Hamilton

Co se marketingových aktivit týče, nadšení a radost během Australian Open oživí řada zajímavých aktivit naplánovaných pro online prostředí. Jednou z klíčových akcí je online kampaň „Make Your Move“, kdy si fanoušci budou moci virtuálně zahrát s globálním ambasadorem značky Kia Rafaelem Nadalem v digitálním prostředí dostupném na platformách sociálních médií.

Další atraktivní součástí marketingových aktivit Kia je digitální LED kvádr „Kia-Morphia“ o rozměrech 12 x 2,6 m (šířka, výška) v prostoru dvorce Grand Slam Oval, na němž se bude promítat nové logo Kia, slogan značky a produktová řada ekologických vozidel ve formě hladkého vlnícího se obrazu.

Kvůli zajištění bezpečnosti účastníků poskytne Kia opakovaně použitelné roušky potisknuté logy Kia a nadace Rafaela Nadala. Kia dále ve spolupráci s firmou Babolat, výrobcem tenisového vybavení a oděvů (rovněž dlouhodobým sponzorem Rafaela Nadala), bude po celou dobu turnaje prezentovat nové logo Kia na vaku s tenisovým náčiním této španělské tenisové legendy.

Podrobnosti k nové značce Kia byly oznámeny letos v lednu společně s novým sdělením značky a budoucí firemní strategií. Vedle nového sloganu značky „Movement that inspires“ odhalila Kia své plány opustit klasický obchodní model založený na výrobě automobilů a stát se dodavatelem zákaznicky orientovaných řešení trvale udržitelné mobility.

Nové firemní logo značí smělou budoucí transformaci značky Kia coby dodavatele čisté mobility nad rámec prosté výroby automobilů, jakožto i nové záměry značky stát se ikonou změn a inovací.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ‚Movement that inspires‘: Kia představuje nové záměry značky a strategii do budoucna

‚Movement that inspires‘: Kia...

Digitální prezentace odhaluje novou strategii značky a její ambice do budoucna Změna názvu společnosti z ‚Kia Motors‘ na ‚Kia‘ Firma uvádí do života svoji dlouhodobou strategii ‚Plán...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace

Kia odhaluje nové logo a celosvětový...

Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí inspirovat děti během pandemie

Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí...

Rafa Nadal si popovídal s dětmi ze své nadace o tom, jak si zachovat pozitivní myšlení v průběhu lockdownu, a vyprávěl jim, jak trénuje doma, aniž by vzal do ruky raketu. Společnost Kia Motors...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První vyhrazená platforma e-GMP pro elektromobily Kia

První vyhrazená platforma e-GMP pro...

Skupina Hyundai Motor Group (HMG) odhaluje svoji první vyhrazenou platformu E-GMP pro elektromobily s akumulátorovým pohonem, určenou pro modelovou řadu elektromobilů příští generace...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Stinger představuje další technologie, vyšší výkon a vysokou míru bezpečnosti

Modernizovaný Stinger představuje...

Nové designové pakety pro sportovní fastback Kia z kategorie vozů gran turismo Uvedení nové jednotky ‚Smartstream‘ 2,5 litru T-GDi pro korejský trh, Spojené státy a Mexiko Nový variabilní...