Kia slaví 20 let partnerství s turnajem Australian Open

  • Kia prodlužuje tradiční partnerskou spolupráci s Australian Open (již od roku 2002) a v roli jediného hlavního partnera opět spojuje dohromady fanoušky tenisu
  • Kia poskytne 130 vozů pro pohodlné a bezpečné cestování hráčů, činovníků turnaje a vážených hostů v zájmu hladkého průběhu turnaje
  • Fanouškům tenisu z celého světa představí Kia nové logo a sdělení značky prostřednictvím nejrůznějšího digitálního obsahu a prezentací přímo v místě turnaje

Společnost Kia Corporation včera oslavila 20. výročí partnerské spolupráce s prestižním grandslamovým turnajem Australian Open, pořádaným v oblasti Asie a Tichomoří.

Kia Motors Australia Chief Executive Officer James Cho, Dylan Alcott, Nick Kyrgios and Australian Open Tournament Director Craig Tiley. Kia Fleet handover at Melbourne Park on Sunday, February 7, 2021. MANDATORY PHOTO CREDIT Tennis Australia/ Fiona Hamilton

Kia 7. února v roli jediného hlavního partnera turnaje u protinožců slavnostně předala vozidla ve sportovním centru Melbourne Park (stát Victoria) a současně představila své nové logo; akce se zúčastnila i australská tenisová senzace Nick Kyrgios, jakožto i australský tenista Dylan Alcott, upoutaný na invalidní vozík.

Kia organizátorům turnaje předala flotilu 130 vozidel, zahrnující minivany Carnival, resp. vozy Sorento a Niro Hybrid z kategorie SUV. Vozy budou sloužit k pohodlné a bezpečné přepravě hráčů, činovníků a vážených hostů po všech koutech turnaje, jenž se tradičně pořádá na rozlehlé ploše.

Kia Motors Australia Chief Executive Officer James Cho, Dylan Alcott, Nick Kyrgios and Australian Open Tournament Director Craig Tiley. Kia Fleet handover at Melbourne Park on Sunday, February 7, 2021. MANDATORY PHOTO CREDIT Tennis Australia/ Fiona Hamilton

„Kia v roli nadšeného sponzora turnaje Australian Open již 20 let inspiruje miliony fanoušků této prestižní grandslamové akce, pyšnící se rostoucí oblibou i významem napříč celým tenisovým světem. Je nám velkou ctí, že jsme součástí tohoto mimořádně progresivního a dlouhodobého partnerství, které spojuje světy sportu a mobility,“ uvedl Artur Martins, viceprezident a vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností společnosti Kia Corporation.

„Těšíme se, že budeme moci opět přispět k úspěšné realizaci turnaje cestou živých a atraktivních zážitků za účasti tenisových fanoušků. Věříme, že Open divákům po celém světě přinese jedinečnou radost a inspiraci, aby se mohli povznést nad problémy způsobené pandemií onemocnění COVID-19,“ doplnil.

Z důvodu probíhající pandemie budou akci doprovázet četné změny, jako např. přísná opatření sociálního distancování nebo omezení počtu diváků na jednotlivých tenisových zápasech.

Na tenisovém dvorci Grand Slam Oval se 7. února uskutečnila slavnostní akce, kde Kia prezentovala své nové logo a slogan značky „Movement that inspires“, odhalené již počátkem roku 2021, s plánem využít během turnaje i další prezentační formáty např. v podobě digitálních kanálů a akcí konaných přímo na místě nebo na sociálních sítích vč. Facebooku, Instagramu, Twitteru a Weibo.

Nově stylizované firemní logo se bude zobrazovat formou virtuálně promítaných nápisů (virtuální počítačové projekce různých obrazů, tedy loga Kia, na různých místech vč. povrchu tenisového dvorce nebo sítě, kam se zaměřují pohledy diváků, a je tak zajištěna maximální viditelnost) v rámci celosvětového televizního vysílání s výjimkou Austrálie, Nového Zélandu a obou amerických kontinentů. Nové logo bude po celou dobu turnaje vidět i na bannerech značky, vlajkách a oficiálních vozidlech, jak ostatně odpovídá exkluzivní roli hlavního partnera, kterým Kia je.

Dylan Alcott and Nick Kyrgios push the button for the Kia Fleet handover at Melbourne Park on Sunday, February 7, 2021. MANDATORY PHOTO CREDIT Tennis Australia/ Fiona Hamilton

Co se marketingových aktivit týče, nadšení a radost během Australian Open oživí řada zajímavých aktivit naplánovaných pro online prostředí. Jednou z klíčových akcí je online kampaň „Make Your Move“, kdy si fanoušci budou moci virtuálně zahrát s globálním ambasadorem značky Kia Rafaelem Nadalem v digitálním prostředí dostupném na platformách sociálních médií.

Další atraktivní součástí marketingových aktivit Kia je digitální LED kvádr „Kia-Morphia“ o rozměrech 12 x 2,6 m (šířka, výška) v prostoru dvorce Grand Slam Oval, na němž se bude promítat nové logo Kia, slogan značky a produktová řada ekologických vozidel ve formě hladkého vlnícího se obrazu.

Kvůli zajištění bezpečnosti účastníků poskytne Kia opakovaně použitelné roušky potisknuté logy Kia a nadace Rafaela Nadala. Kia dále ve spolupráci s firmou Babolat, výrobcem tenisového vybavení a oděvů (rovněž dlouhodobým sponzorem Rafaela Nadala), bude po celou dobu turnaje prezentovat nové logo Kia na vaku s tenisovým náčiním této španělské tenisové legendy.

Podrobnosti k nové značce Kia byly oznámeny letos v lednu společně s novým sdělením značky a budoucí firemní strategií. Vedle nového sloganu značky „Movement that inspires“ odhalila Kia své plány opustit klasický obchodní model založený na výrobě automobilů a stát se dodavatelem zákaznicky orientovaných řešení trvale udržitelné mobility.

Nové firemní logo značí smělou budoucí transformaci značky Kia coby dodavatele čisté mobility nad rámec prosté výroby automobilů, jakožto i nové záměry značky stát se ikonou změn a inovací.

 

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Manfred Schöner
Jáchymovská 53, 360 04 - Karlovy Vary - Bohatice
355 329 821
autoschoner.ch@volny.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia prodala v 30. roce působení v ČR historicky nejvíce automobilů

Kia prodala v 30. roce působení v ČR...

Kia prodala v roce 2023 v České republice 11 424 osobních automobilů. Jde o historicky nejvyšší počet od vstupu značky na český trh. Kia dosáhla také nových maxim i v prodeji...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních vozů německé soutěže „Auto roku 2024“.  V Česku bude stát pod 2 miliony korun

Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních...

Kia EV9 oslovila 27člennou porotu německé soutěže „Auto roku 2024“ (GCOTY) a bylo vyhlášeno vítězem kategorie luxusních vozů. Kia EV9 tím odsunula osm konkurenčních modelů zařazených do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobily Kia využijí recyklovaný materiál z 55 tun plastů vylovených z oceánu

Elektromobily Kia využijí recyklovaný...

Společnost Kia plánuje ve svých nových elektromobilech využít recyklovaný materiál z 55 tun plastů, které byly nedávno vyloveny z Tichého oceánu. Rekordní množství plastů recyklovaných...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6: Model budoucnosti

Kia EV6: Model budoucnosti

Projeli jsme nejvíce revoluční a nejocenovanější model Kia všech dob. Od Prahy po Beskydy. A verdikt? Plně elektrickou EV6 doporučujeme…  Loňský rok byl pro model Kia EV6 výjimečný....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 debutovala na Goodwoodském festivalu rychlosti

Kia EV9 debutovala na Goodwoodském...

Po květnovém statickém odhalení ve Frankfurtu byl model Kia EV9 předveden všem návštěvníkům a fanouškům ikonických vozů v Goodwoodu. Na 200 000 lidí tak naživo vidělo, jak vlajková loď...