Modely Sportage a Soul byly označeny za nejlepší ve své třídě; tři další modely se ve svých kategoriích umístily do 3. místa.
Společnost Kia Motors
– která vyrostla v oborového leadera v otázkách designu, kvality i technologií, včera dosáhla nového historického milníku, když jí organizace J.D. Power ve studii kvality nově pořízených vozů (Initial Quality Study) za rok 2016 udělila nejvyšší skóre ze všech 33 značek na automobilovém trhu v USA.
Za 27 let je to vůbec poprvé, co nejvyššího umístění dosáhla jedna z „neprémiových“ značek
Za vzestupem automobilky Kia až na vrchol stojí nejlepší umístění modelů Sportage a Soul v příslušných třídách, stejně tak jako mimořádné výsledky modelů Rio, Forte a Sorento, které se ve svých kategoriích vždy umístily do třetího místa.
„Zisk první příčky za kvalitu nově pořízených vozů v rámci celého odvětví je výsledkem desetiletého zaměření značky Kia na řemeslné zpracování i neustálé zlepšování a je věrným odrazem názorů našich zákazníků, které jsou tím nejvyšším vyznamenáním,“ uvedl Michael Sprague, provozní ředitel a výkonný viceprezident společnosti Kia Motors America. „Zisk nejvyššího ohodnocení v celém odvětví nedovolí nikomu pochybovat o tom, zda je Kia automobilkou světové třídy.“
Prodeje vozů Kia na americkém trhu v posledních čtyřech letech stabilně rostly
– a již překročily roční objem 600 tisíc vozidel; stejně tak se neustále zlepšují výsledky této značky ve studii kvality nově pořízených vozů (IQS) organizace J.D. Power. Poté, co Kia v roce 2013 poprvé vstoupila mezi desítku nejlepších, se v roce 2015 vyšplhala až na druhou příčku v celém odvětví a ve studii IQS se umístila jako nejlepší mezi neprémiovými značkami.
Každoroční hodnocení IQS organizace J.D. Power, nyní probíhající již 30.rokem
– analyzuje odpovědi majitelů vozů napříč 26 segmenty trhu. Výsledky IQS vycházejí z hodnocení majitelů, kteří si po dobu prvních 90 dnů vlastnictví všímají kvality jízdy, fungování motorů a převodovek i široké škály možných problémů v oblasti kvality.
Více na:
KIA MOTORS CZECH
– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 80 000 vozů. Kia má v České republice 60 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 8. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení projektu věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě přes 700 000 korun.
Kia Motors Corporation
– výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 10 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií