- Globální tenisový zážitek s cílem učinit tenis přístupnější
- Zahajovací akce v Paříži poskytne dětem dovednosti a vybavení pro zažehnutí celoživotní vášně pro hru
- Jako inspirace pro děti překvapuje svou účastí ambasador Kia Rafa Nadal
- Iniciativa před nadcházejícími turnaji zavítá do metropolí po celém světě
Společnost Kia a Rafa Nadal se spojili, aby představili ‘Kia Clubhouse’, novou iniciativu zaměřenou na podporu lepší přístupnosti tenisu a inspiraci nové generace tenisových fanoušků. Zahajovací akce proběhla v Paříži za účasti 18 dětí z místní organizace Fête le Mur a šesti dětí z tenisového klubu Gennevillois, který vede děti ke sportu již od nejútlejšího věku. V souladu s filozofií značky Kia, tedy ‘Movement that inspires’, děti přivezla flotila vozidel Kia včetně prvního čistě elektrického modelu Kia EV6 a Sportage, nejpopulárnějšího SUV modelu značky Kia.
Po příjezdu děti obdržely uvítací balíček s tenisovým vybavením značky Babolat, které si mohou ponechat na památku a na podporu celoživotní lásky k tomuto sportu. Následně je překvapil Rafael Nadal, který se s nimi přišel osobně přivítat a popovídat si o tom, co jej samotného přivedlo v dětství k tenisu.
21násobný šampion grandslamových turnajů a globální ambasador značky Kia prohlásil: „Nadace Rafaela Nadala intenzivně podporuje děti, které to potřebují nejvíc. Vidíme, jaký dopad může mít tenis a sport obecně na vzdělání a výchovu dětí. Jsem proto velmi rád partnerem značky Kia v této iniciativě Kia Clubhouse, která si klade za cíl učinit tenis dostupnější pro více dětí po celém světě. Pevně věřím, že tato naše iniciativa inspiruje další, aby udělali totéž.“
V rámci zážitku Kia Clubhouse se děti zúčastnily řady aktivit, včetně mistrovské lekce dovedností a triků, kterou uvedl francouzský hráč freestyle tenisu Ben Simonet, a turnajové série vedené profesionální tenistkou Alizé Limovou. Nově nabyté dovednosti mohly děti hned vyzkoušet v různých výzvách a zápasech. Den zakončil přátelský turnaj a medailový ceremoniál.
Iniciativa Kia Clubhouse od příštího roku získá mezinárodní rozměr – rozjede se totiž za hranice, aby tento jedinečný zážitek zpřístupnila dětem ve všech hlavních tenisových metropolích světa.
Artur Martins, viceprezident, vedoucí představitel značky Kia a zákaznické divize, k tomu uvedl: „My v Kia věříme v to, že má smysl umožnit lidem žít naplno. Iniciativa Kia Clubhouse vznikla proto, aby poskytla prostor dětem, které by se k tenisu jinak neměly šanci dostat. Společně s Rafou Nadalem doufáme, že se nám podaří inspirovat děti z různých prostředí, aby trávily čas zdravě a smysluplně: venku a sportem.“
Fête le Mur je nezisková organizace se sídlem v Paříži, která podporuje přes 13 000 znevýhodněných dětí z více než 76 míst ve Francii a francouzských zámořských teritoriích. Jejím partnerem je světoznámý výrobce sportovního vybavení Babolat. Cílem iniciativy je prostřednictvím sportu, především tenisu, ukázat dětem bezpečnou cestu do života, pomoci jim začlenit se do společnosti a nalézt smysluplnou práci i náplň volného času.
Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií