‘Kia Clubhouse’: nová iniciativa značky Kia s podporou Rafaela Nadala

  • Globální tenisový zážitek s cílem učinit tenis přístupnější
  • Zahajovací akce v Paříži poskytne dětem dovednosti a vybavení pro zažehnutí celoživotní vášně pro hru
  • Jako inspirace pro děti překvapuje svou účastí ambasador Kia Rafa Nadal
  • Iniciativa před nadcházejícími turnaji zavítá do metropolí po celém světě

Společnost Kia a Rafa Nadal se spojili, aby představili ‘Kia Clubhouse’, novou iniciativu zaměřenou na podporu lepší přístupnosti tenisu a inspiraci nové generace tenisových fanoušků. Zahajovací akce proběhla v Paříži za účasti 18 dětí z místní organizace Fête le Mur a šesti dětí z tenisového klubu Gennevillois, který vede děti ke sportu již od nejútlejšího věku. V souladu s filozofií značky Kia, tedy ‘Movement that inspires’, děti přivezla flotila vozidel Kia včetně prvního čistě elektrického modelu Kia EV6 a Sportage, nejpopulárnějšího SUV modelu značky Kia.

Po příjezdu děti obdržely uvítací balíček s tenisovým vybavením značky Babolat, které si mohou ponechat na památku a na podporu celoživotní lásky k tomuto sportu. Následně je překvapil Rafael Nadal, který se s nimi přišel osobně přivítat a popovídat si o tom, co jej samotného přivedlo v dětství k tenisu.

21násobný šampion grandslamových turnajů a globální ambasador značky Kia prohlásil: „Nadace Rafaela Nadala intenzivně podporuje děti, které to potřebují nejvíc. Vidíme, jaký dopad může mít tenis a sport obecně na vzdělání a výchovu dětí. Jsem proto velmi rád partnerem značky Kia v této iniciativě Kia Clubhouse, která si klade za cíl učinit tenis dostupnější pro více dětí po celém světě. Pevně věřím, že tato naše iniciativa inspiruje další, aby udělali totéž.“

V rámci zážitku Kia Clubhouse se děti zúčastnily řady aktivit, včetně mistrovské lekce dovedností a triků, kterou uvedl francouzský hráč freestyle tenisu Ben Simonet, a turnajové série vedené profesionální tenistkou Alizé Limovou. Nově nabyté dovednosti mohly děti hned vyzkoušet v různých výzvách a zápasech. Den zakončil přátelský turnaj a medailový ceremoniál.

Iniciativa Kia Clubhouse od příštího roku získá mezinárodní rozměr – rozjede se totiž za hranice, aby tento jedinečný zážitek zpřístupnila dětem ve všech hlavních tenisových metropolích světa.

Artur Martins, viceprezident, vedoucí představitel značky Kia a zákaznické divize, k tomu uvedl: „My v Kia věříme v to, že má smysl umožnit lidem žít naplno. Iniciativa Kia Clubhouse vznikla proto, aby poskytla prostor dětem, které by se k tenisu jinak neměly šanci dostat. Společně s Rafou Nadalem doufáme, že se nám podaří inspirovat děti z různých prostředí, aby trávily čas zdravě a smysluplně: venku a sportem.“

Fête le Mur je nezisková organizace se sídlem v Paříži, která podporuje přes 13 000 znevýhodněných dětí z více než 76 míst ve Francii a francouzských zámořských teritoriích. Jejím partnerem je světoznámý výrobce sportovního vybavení Babolat. Cílem iniciativy je prostřednictvím sportu, především tenisu, ukázat dětem bezpečnou cestu do života, pomoci jim začlenit se do společnosti a nalézt smysluplnou práci i náplň volného času.

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech

 

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Manfred Schöner
Jáchymovská 53, 360 04 - Karlovy Vary - Bohatice
355 329 821
autoschoner.ch@volny.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia prodala v 30. roce působení v ČR historicky nejvíce automobilů

Kia prodala v 30. roce působení v ČR...

Kia prodala v roce 2023 v České republice 11 424 osobních automobilů. Jde o historicky nejvyšší počet od vstupu značky na český trh. Kia dosáhla také nových maxim i v prodeji...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních vozů německé soutěže „Auto roku 2024“.  V Česku bude stát pod 2 miliony korun

Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních...

Kia EV9 oslovila 27člennou porotu německé soutěže „Auto roku 2024“ (GCOTY) a bylo vyhlášeno vítězem kategorie luxusních vozů. Kia EV9 tím odsunula osm konkurenčních modelů zařazených do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobily Kia využijí recyklovaný materiál z 55 tun plastů vylovených z oceánu

Elektromobily Kia využijí recyklovaný...

Společnost Kia plánuje ve svých nových elektromobilech využít recyklovaný materiál z 55 tun plastů, které byly nedávno vyloveny z Tichého oceánu. Rekordní množství plastů recyklovaných...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6: Model budoucnosti

Kia EV6: Model budoucnosti

Projeli jsme nejvíce revoluční a nejocenovanější model Kia všech dob. Od Prahy po Beskydy. A verdikt? Plně elektrickou EV6 doporučujeme…  Loňský rok byl pro model Kia EV6 výjimečný....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 debutovala na Goodwoodském festivalu rychlosti

Kia EV9 debutovala na Goodwoodském...

Po květnovém statickém odhalení ve Frankfurtu byl model Kia EV9 předveden všem návštěvníkům a fanouškům ikonických vozů v Goodwoodu. Na 200 000 lidí tak naživo vidělo, jak vlajková loď...