K dobrému hotelu patří dobrá značka

Po roce 1989 se postupně začalo měnit složení vozového parku taxivozů pražských hotelů. Snaha nabídnout zákazníkům něco jiného než volhy, lady a škodovky vedla vedení hotelů k nákupu jiných značek automobilů. Cílem bylo nabídnout zákaznický servis obvyklý ve vyspělých zemích. A tak se pod praporem hotelů proháněly pražskými ulicemi velmi různorodé automobily – Audi, BMV, Ford, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Seat nebo Volkswagen. Vývoj však s sebou nese postupné sjednocování značek dle celosvětového trendu. U komfortních ubytovacích zařízení najdeme především vozy s trojcípou hvězdou.

V roce 1994 vzniklo v ČR nové zastoupení Mercedes-Benz a jeho pracovníci okamžitě zahájili jednání s majiteli hotelů. V té době sloužily mercedesy pouze hotelům Palace a Intercontinental. Soustavná mravenčí práce se zúročila v letošním roce. Před většinou nadstandardních hotelů v Praze dnes zákazníci najdou automobily Mercedes-Benz.


Naše metropole se tak řadí bok po boku jiným evropským městům, kde jsou automobily Mercedes-Benz jezdící v barvách hotelů samozřejmostí. Zákazníci více-hvězdičkových hotelů po celém světě očekávají kvalitní servis ve všech oblastech, a tedy i v osobní přepravě, což automobily s trojcípou hvězdou stoprocentně splňují.


K dobrému hotelu patří dobrá značka

„První vlaštovkou našich aktivit bylo šest vozidel Mercedes-Benz C 220 D, které objednala firma Austrian Chauffeur Limousines zajišťující služby pro Hotel Renaissance,“ říká ing. Michaela Varhaníková z oddělení prodeje osobních vozidel Mercedes-Benz Bohemia, která se stará o hotelová taxi. Obdobné služby zajišťuje nyní stejná firma pro většinu komfortních hotelů v Praze. Postupně tak přibyly automobily s trojcípou hvězdou ve stejném provedení před hotely Hilton, Radisson (dříve Alcron) a Diplomat. Výhodou jednoho provozovatele hotelových taxi je variabilita vozů. Hotely tak mohou v případě potřeby využít vyšší počet stejně kvalitních vozů v jednotné úpravě bez jakýchkoli problémů. Kromě výše uvedenýchhotelů jezdí mercedesy rovněž pod vlajkami dalších podniků – Savoy, U tří pštrosů, Hotely IBS, Gastro-Ungelt a Imperial v Karlových Varech.

V pražských ulicích dnes můžete potkat především černé vozy E-třídy, kterých tu jezdí 35. „Éčku“ úspěšně sekunduje třída C, jíž potkáte jako taxi v 8 případech a můžete minout i mladé áčko. Čas se však ani nyní nezastavil. Nepřehlédnutelné přednosti automobilů Mercedes-Benz nutí další hotelové společnosti uvažovat o obdobné spolupráci, a proto lze očekávat postupné rozšíření vozové flotily Mercedes-Benz u pražských hotelů i v příštím roce.


Úspěch mercedesů, a to nejen na tomto segmentu trhu, je postaven na třech základech – individuální přístup k zákazníkům, jednotný spolehlivý partner a skvělé automobily vybavené špičkovou technikou dieselových motorů Common Rail. Většina provozovaných vozů taxi totiž využívá výhod nových vznětových motorů Mercedes-Benz. Technika Common Rail v dieselových pohonných jednotkách přiblížila totiž komfort cestování v automobilech se vznětovými motory pohodlí při jízdě s automobily vybavenými zážehovými pohonnými jednotkami. Lepší elasticita motoru, tichý chod a vysoký točivý moment v nízkých otáčkách jsou hlavními přednostmi vozidel Mercedes-Benz. Toho se dosahuje elektronickým řízením jednotlivých vstřikovacích trysek podle zatížení pohonného agregátu. Tím dosahuje automobilka Mercedes-Benz ideálního výsledku pro obě skupiny zákazníků. Provozovatel taxislužby okamžitě ocení úsporný a tichý provoz spojený s nenáročnou údržbou. Cestující díky pohodlí a chodu motoru většinou ani nepozná, že cestuje automobilem s dieselovým motorem. Všechny uvedené přednosti dávají předpoklad k dalšímu zvětšení počtu vozidel s trojcípou hvězdou u hotelových společností. Vzhledem k tomu, že v republice se nachází okolo 10 regionálních zastoupení, lze v brzké době očekávat obdobné aktivity i v ostatních regionech. Automobily s trojcípou hvězdou si to zaslouží a hoteloví zákazníci nakonec také. Vždyť k dobrému hotelu patří dobrá značka.

převzato z Bohemia Intern – zima ’98
vychází zpravidla čtvrtletně a je k dispozici u dealerů Mercedes

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...