Pro jezdce závodních strojů Porsche 911 GT3 Cup jde o druhou šanci změřit své síly na maďarském okruhu, který na začátku června ve druhém kole nahradil okruh v polské Poznani
Okruh Pannonia Ring se nachází ve městě Ostffyasszonyfa
– na délku měří 4740 metrů a má 18 zatáček. Rychlé oblouky neodpouštějí žádné chyby, což v průběhu třetího kola šampionátu Porsche Platinum GT3 Cup Challenge znamená pro jezdce nutnost maximálního nasazení. Jelikož většina z nich už okruh dobře zná, o vítězství mohou rozhodovat zlomky sekund.
Ve zdolávání nástrah okruhu budou závodníkům následující víkend pomáhat pneumatiky značky Michelin, která je exkluzivním dodavatelem pro závody v regionu střední Evropy. Porsche spolupořádá šampionát ve spolupráci se společností Orlen Oil, pro niž je středoevropský šampionát Porsche Platinum GT3 Cup Challenge vynikající příležitostí, jak otestovat vlastní oleje a vyvíjet potřebnou technologii v náročných podmínkách.
Po dvou odjetých kolech je v čele průběžného pořadí
– Grzegorz Moczulski s jedním vítězstvím a čtyřbodovým náskokem před Marcinem Jedlińskim. Trojici nejlepších doplňuje Rafał Mikrut s devítibodovou ztrátou na vedoucího jezdce. Druhý závod šampionátu Porsche Platinum GT3 CCCE na okruhu Pannonia Ring bude pro jezdce o něco klidnější, protože tentokrát budou tréninky, kvalifikace a oba závody rozloženy do tří dnů. Tréninky se uskuteční v pátek 31. července, druhý den se stroje na trať vrátí při kvalifikačních jízdách, první závod a finále se pojede v neděli 2. srpna.
Vyjádření pilotů před třetím kolem středoevropského šampionátu Porsche Pla-tinum GT3 Cup Challenge:
Robert Kępka:
Máme před sebou další závod na okruhu Pannonia Ring a tentokrát počítám s lepším výsledkem. Doufám, že zužitkuji zkušenosti z předchozího kola. Maďarský okruh je náročný a poměrně svébytný. Asfalt je hodně hrubý, což způso-buje nadměrné opotřebení pneumatik. Pokud se k nim nebudete na začátku závodu chovat ohleduplně, na jeho konci můžete mít problémy.
Dominik Kotarba-Majkutewicz:
Po několika letech strávených v méně prestižních závodech jsem přešel k Porsche. Maďarský závod tedy bude v tomto šampionátu mým debutem, ačkoliv závodní 911 GT3 jsem měl možnost pilotovat během polského šampionátu v Poznani, kde naše první setkání proběhlo poměrně dobře. Jsem si jist, že závod na okruhu Pannonia Ring nebude jednoduchý, protože všichni dobře znají závodní stopu z minulého kola, nicméně se budu snažit auto a okruh poznat co nejlépe.
Stanisław Jedliński:
Jsem připraven na boj a doba mezi závody pro mě nebyla časem odpočinku a relaxace. Na tenhle závod jsem se dobře připravoval. Znám tento obtížný a technicky náročný okruh celkem dobře a v průběhu nadcházejícího ví-kendu v Maďarsku se budu snažit ze sebe dostat to nejlepší.
Rafał Mikrut:
Tohle bude na maďarském okruhu Pannonia Ring můj druhý závod v řadě a doufám, že zopakuji výsledek z předchozího kola, kdy jsem dvakrát stál na stupních vítězů a jeden ze závodů vyhrál. Okruh je velmi náročný, ale znalost jeho profilu by měla pomoci. Navzdory prázdninovému času jsem plně soustředěn a připraven na tuto výzvu.
Marcin Jedliński:
Minule jsem na tomto okruhu vyrobil hodně drahou chybu, a to navzdory tomu, že jsem startoval z první pozice a prakticky nebyl v ohrožení. Tento-krát chci ukázat, že to umím lépe. Doufám v přívětivější počasí, jelikož posledně tep-loty dosahovaly extrémních hodnot, což mělo za následek výraznější opotřebení pneumatik. Minule jsem zajížděl dobré časy, takže doufám, že tento víkend pro mě bude úspěšný.
Jarosław Budzyński:
Vracíme se na okruh Pannonia Ring – během mé minulé návštěvy v Maďarsku jsem neměl štěstí, srazil jsem se s jezdcem rakouského šam-pionátu a ze závodu musel odstoupit. Tentokrát na trati nebude tolik vozů, takže se můžeme vyvarovat nechtěným zmatkům. Na konci obou závodů doufám v dobrý bo-dový příděl.
Třetí kolo šampionátu Porsche Platinum GT3 Cup Challenge Central Europe
- sobota 1. srpna 09:35 – 10:10 – kvalifikace
- sobota 1. srpna 14:05 – 1. závod (20 minut + 1 kolo)
- neděle 2. srpna 09:30 – 2. závod (20 minut + 1 kolo)
Klasifikace šampionátu Porsche Platinum GT3 Cup Challenge Central Europe po druhém kole:
- Grzegorz Moczulski – 70 bodů
- Marcin Jedliński – 66 bodů
- Rafał Mikrut – 61 bodů
- Jarosław Budzyński – 54 bodů
- Robert Kępka – 48 bodů
- Stanisław Jedliński – 38 bodů
- Piotr Wójcik – 34 bodů
- Steve Feige – 22 bodů
- Juliusz Syty – 14 bodů
O společnosti Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. je 100% dceřinou společností rakouské firmy Porsche Inter Auto se sídlem v Salzburgu, jejímž vlastníkem je společnost Porsche Holding Salzburg. Rakouská společnost Porsche Inter Auto se řadí k nejúspěšnějším a nejvýznamnějším podnikatelským subjektům v oblasti prodeje a servisu automobilů v Evropě.
Společnost Porsche Inter Auto CZ je největším prodejcem vozů Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda a importérem a prodejcem značky Porsche v České republice. Je rovněž servisním a prodejním zastoupením Bentley a Lamborghini pro český trh. Disponuje největším skladem nových vozů a náhradních dílů. Ročně se v Porsche Inter Auto CZ prodá více než 12 000 kusů nových a 4000 ojetých automobilů. Zároveň poskytuje Porsche Inter Auto CZ přes 470 000 servisních hodin ročně.
Společnost Porsche Inter Auto CZ zaměstnává v České republice v současné době 900 zaměstnanců v deseti pobočkách – v Praze, Plzni, Brně, Olomouci, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Ostravě a Opavě. Všechny autosalony mají k dispozici nejnovější technologie a nejmodernější know-how mezinárodní společnosti. Zaměstnanci pravidelně procházejí systémem odborných školení. Všechny provozovny jsou certifikovány dle ISO 9001:2000.
Sítě provozoven firmy Porsche Inter Auto naleznete nejen v České republice, ale také v Rakousku, Chorvatsku, Maďarsku, Německu, Rumunsku, Slovinsku, Itálii, na Slovensku a v Albánii. Prostřednictvím svého zastoupení působí Porsche Inter Auto i v Číně.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií