Jako velice úspěšné hodnotí automobilka ŠKODA své sponzorské aktivity na mistrovství světa v ledním hokeji 2011 na Slovensku

Se silným zastoupením a s celou řadou akcí na stadionech byla značka „na očích“ nejen před 406.804 návštěvníky v Bratislavě a Košicích.

Reklamy na mantinelech, umístěná loga a různé akce v televizi a na internetu se také postaraly o to, aby se sponzoring s novým stylem značky ŠKODA dostal k mnoha milionům hokejových fanoušků na celém světě.

ŠKODA při tomto mistrovství nasadila vysokou laťku a položila základ pro budoucí kontinuitu již dvacetileté angažmá hlavního sponzora mistrovství světa IIHF bylo oficiálně prodlouženo až do roku 2017.

„Ze sportovního a organizačního hlediska to bylo fantastické mistrovství. Těší nás, že jsme mohli tuto vynikající sportovní událost podpořit. Průběh těchto dvou týdnů na Slovensku nás opět utvrdil v tom, že v našem angažmá budeme pokračovat i v příštích letech“, zdůraznil předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Budoucí léta našeho partnerství budou dobrá léta pro společnost ŠKODA a dobrá léta pro IIHF. Lední hokej se ke značce ŠKODA dokonale hodí. Je to absolutně odpovídající sponzoring, který byl v uplynulých 20 letech trvale pozitivním přínosem ke zvyšování image a povědomí o značce na světových trzích. Proto se nám jeví jako logické a jedině správné, abychom v tomto sponzoringu pokračovali.“ řekl šéf automobilky po vyhlášení vítězů mistrovství světa, při kterém předal trofej pro nejlepšího hráče turnaje švédskému brankáři Viktoru Fasthovi.

ŠKODA při tomto mistrovství světa nastavila nová měřítka, což dále potvrzují následující čísla

  • Oficiální flotila ŠKODA urazila celkem přes 250.000 km
  • Při 37 z 56 zápasů nastoupila mužstva s oficiální týmovou reklamou ŠKODA
  • Více než 100.000 uživatelů si na svůj iPhone nebo iPad stáhlo novou aplikaci
  • Viditelnost prezentace značky ŠKODA při přímých přenosech zápasů činila více než 65% celkové doby přenosů
  • Více než 30.000 návštěvníků se na místě i online zúčastnilo propagační fotografické akce společnosti ŠKODA Become a hockey star
  • Nový mediální servis ŠKODA SMS Results rozeslal 14.000 zpráv

Zápasy na Slovensku sledovalo zhruba 700 milionů televizních diváků na celém světě a 406.804 diváků v arénách. Česká automobilka přitom byla zastoupena silněji než kdy před tím ať už se jednalo o flotilu 40 vozů pro funkcionáře a hosty, o velké logo ŠKODA ve středových kruzích hracích ploch, o loga umístěná na mantinelech, dresech a přilbách hned pěti mužstev nebo o akce na stadionech a na internetu.

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...