Inspirativní limitovaná edice tenisového bagu Rafaela Nadala

  • Děti z Nadace Rafaela Nadala nakreslily vzory coby ústřední stylistický motiv limitované edice tenisového bagu Babolat
  • Kia a Babolat společnými silami budují prostředí podporující pohyb, inovace a výkonnost v oblasti mobility a sportu
  • Kia se od restartu značky počátkem roku 2021 snaží prostřednictvím řady celosvětových partnerství na poli sportu a marketingu urychlit svoji transformaci do podoby vyspělé a ekologické firmy poskytující služby mobility

Tenisová legenda Rafael Nadal dnes představila limitovanou edici tenisového bagu, jenž vznikl ve spolupráci s dlouhodobými partnery Kia a Babolat s využitím ústředního motivu založeného na kreativních návrzích dětí.

Tenisový bag, jehož výroba je omezena na pouhých 100 kusů, vyobrazuje Nadala a jeho inspirující cestu na tenisovém kurtu i mimo něj ve stylistickém pojetí dětí z Nadace Rafaela Nadala. Zobrazením dětských výtvarných děl na téma pohybu chce Kia poukázat na étos značky – „Movement that inspires“ – a také na Nadalovy výkony, díky nimž se tento sportovec zařadil mezi největší tenisty všech dob.

„Je skvělé, že dva z mých sponzorů, kteří mne podporovali již od počátku mé sportovní kariéry, dokázali spojit síly a vytvořit tento nádherný bag,“ uvedl Nadal na adresu značek Kia a Babolat. „Nadace je důležitou součástí mého života a je úžasné, že v návrhu sehrály tak důležitou roli právě děti. S radostí jsem si vyslechl, že děti kreslení tak bavilo a měly radost z možnosti promítnout na tento bag své návrhy.“

Ručně vyrobené bagy z eko-kůže budou distribuovány po celém světě Nadalovým fanouškům a přátelům, jakožto i studentům působícím v nadaci a Akademii Rafaela Nadala; jedna taška bude též k dispozici v celosvětové aukci s cílem získat prostředky na podporu nadačních aktivit.

Společnosti Kia a Babolat podporují Rafaela Nadala již přes 15 let. Oba subjekty poprvé začaly spolupracovat v rámci Australian Open 2021 prostřednictvím bagu s logem Kia, který španělská tenisová legenda nosila po celou dobu turnaje. Zatímco Kia sponzoruje Nadala již přes 20 let, a stála tedy u počátků jeho oslňujícího vzestupu na cestě k 20 grandslamovým titulům v singlech, Babolat sehrál klíčovou roli v revolučním posunu Nadalovy technické přesnosti a herní síly díky pokrokovým tenisovým raketám a výpletům.

Pro značky Kia a Babolat je společné nepolevující zasazení o podporu pohybu, inovací a výkonnosti na poli mobility, resp. sportu. Již od počátku nultých let, kdy značky Kia a Babolat s Nadalem zahájily spolupráci, se obě tyto společnosti zařadily mezi klíčové hráče v oboru, kdy dokázaly zužitkovat mladistvý apel, pokrokové technologie a odvážné pojetí designu.

„Jako zástupci Kia máme ohromnou radost, že oslavujeme hodnoty naší nové značky s naším dlouholetým ambasadorem Rafaelem Nadalem a jeho nadací, jakožto i firmou Babolat. Tato spolupráce je jedinečnou oslavou společných hodnot všech čtyř zúčastněných stran: zapálení pro věc, inspirace a inovací směřujících k pokroku,“ komentoval Artur Martins, vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností Kia.

Při návrhu tohoto bagu stovky dětí z Nadace Rafaela Nadala nakreslily obrázky věcí, které si spojují s Nadalem a jeho inspirující cestou. Nejlepší z těchto výtvorů popisujících Nadalovo úsilí, barvitý styl a charisma byly poté začleněny do stylistického ztvárnění hotového bagu.

„Bylo důležité, aby se do designu stejnou měrou promítly jedinečné osobnosti značek Kia a Babolat. Výsledný bag je oslavou pohybu. Svěží barvy a umělecky pojaté křivky tohoto bagu kreativně zachycují Nadalovu životní energii a originalitu,“ uvedl Nicolas Fradet, manažer produktových řad Babolat.

„Děti měly ohromnou radost, když viděly, jak jejich výkresy oživují na jednom z Rafových bagů. Tento projekt je pro nadaci skutečně důležitý, nejen tím, že přitahuje pozornost k naší práci, ale i schopností inspirovat děti,“ uvedla Maria Perello, ředitelka Nadace Rafaela Nadala.

O společnosti Babolat

Firma Babolat, založená roku 1875 ve francouzském Lyonu, je nejstarší mezinárodní společností zaměřenou na raketové sporty. Babolat jakožto průkopník inovací v roce 1875 vynalezl struny pro tenisové rakety. Dnes je Babolat dvojkou* v prodeji tenisových raket ve Spojených státech, resp. trojkou v Japonsku a Evropě (*v objemu tržeb). Pokroková značka Babolat, již pět generací vedená jako rodinná firma, dodává kompletní vybavení všem nadšencům do raketových sportů (tenisu, badmintonu, padelu): rakety, výplety, boty, míčky a badmintonové míčky, bagy, oblečení a příslušenství. Rakety a výplety Babolat používá celá řada tenisových hvězd, jmenovitě Rafael Nadal (Španělsko), Dominic Thiem (Rakousko), Felix Auger-Aliassime (Kanada), Garbiñe Muguruzaová (Španělsko) a Sofia Keninová (USA). Firma rovněž dodává vybavení hráčům padelu – např. Juan Lebron (Španělsko), Victoria Iglesiasová (Španělsko), Bastien Blanqué (Francie), resp. specialistům na badminton – Chloé Birchová (Velká Británie), Alex Lane (Velká Británie), Xuefei QI (Francie) a Ronan Labar (Francie). Babolat je kromě toho partnerem více než 20 tisíc klubů ve 150 zemích po celém světě, jakožto i legendárních tenisových značek vč. Wimbledonu.

Další informace naleznete na webových stránkách http://www.babolat.com

O Nadaci Rafaela Nadala

Nadace Rafaela Nadala již přes 10 let působí ve Španělsku a Indii s cílem podporovat sociální začleňování a osobní rozvoj prostřednictvím sportovních a vzdělávacích programů. Umožňuje dětem naplno zužitkovat jejich potenciál, kdy staví na třech hlavních základech: sociálním začleňování, podpoře osob s postižením a rozvoji talentů. Součástí metodiky této nadace je podpora pozitivních hodnot s přesvědčením, že uvedené hodnoty pomohou dětem čelit výzvám budoucnosti ve všech oblastech života: rodině, škole a společnosti. Nadace Rafaela Nadala každoročně pomůže v průměru 800 přímým adresátům.

Další informace najdete na webových stránkách www.fundacionrafanadal.org

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech

 

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

Kontakt:
ARAVER CZ s.r.o.
Na Zerzavici 1946, 686 01 - Uherské Hradiště
572 433 315
dostalek.jiri@araver.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia prodala v 30. roce působení v ČR historicky nejvíce automobilů

Kia prodala v 30. roce působení v ČR...

Kia prodala v roce 2023 v České republice 11 424 osobních automobilů. Jde o historicky nejvyšší počet od vstupu značky na český trh. Kia dosáhla také nových maxim i v prodeji...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních vozů německé soutěže „Auto roku 2024“.  V Česku bude stát pod 2 miliony korun

Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních...

Kia EV9 oslovila 27člennou porotu německé soutěže „Auto roku 2024“ (GCOTY) a bylo vyhlášeno vítězem kategorie luxusních vozů. Kia EV9 tím odsunula osm konkurenčních modelů zařazených do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobily Kia využijí recyklovaný materiál z 55 tun plastů vylovených z oceánu

Elektromobily Kia využijí recyklovaný...

Společnost Kia plánuje ve svých nových elektromobilech využít recyklovaný materiál z 55 tun plastů, které byly nedávno vyloveny z Tichého oceánu. Rekordní množství plastů recyklovaných...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6: Model budoucnosti

Kia EV6: Model budoucnosti

Projeli jsme nejvíce revoluční a nejocenovanější model Kia všech dob. Od Prahy po Beskydy. A verdikt? Plně elektrickou EV6 doporučujeme…  Loňský rok byl pro model Kia EV6 výjimečný....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 debutovala na Goodwoodském festivalu rychlosti

Kia EV9 debutovala na Goodwoodském...

Po květnovém statickém odhalení ve Frankfurtu byl model Kia EV9 předveden všem návštěvníkům a fanouškům ikonických vozů v Goodwoodu. Na 200 000 lidí tak naživo vidělo, jak vlajková loď...