Od letošního podzimu je v nabídce prodejců vozů Hyundai model IONIQ.
Hyundai nabídne zákazníkům nejdříve
– vůz s čistým elektropohonem a hybridní verzi, příští rok i plug-in hybrid. Nový Hyundai IONIQ je tak první auto na světě, které poskytuje zákazníkovi výběr ze tří elektrifikovaných pohonných jednotek v jedné karosářské variantě. Automobilka pro jeho představení zvolila výjimečné marketingové strategie přizpůsobené novému segmentu klientů.
Poprvé v celé Evropě uvádí Hyundai
– nový model trh primárně digitálními kanály a skrze video obsah. Uvedení modelu IONIQ představuje změnu paradigmatu pro celý průmysl. Nikdy předtím nebyla žádná automobilka tak silně zaměřená na účinek digitálních médií. Hyundai se zaměřuje na nový segment zákazníků, kteří mají společné myšlení a postoje – říkáme jim Generace IONIQ.
Generace IONIQ není o věkových skupinách, příjmech a dosaženém vzdělání
Generaci IONIQ tvoří samostatní, ekologicky smýšlející lidé žijící převážně ve městech. Není definována věkem, pohlavím ani sociálním statusem. Tento koncept tak narušuje tradiční vnímání sociologických skupin. V případě generace IONIQ jde o sdílení hodnot, zkušeností a postojů ke světu.
Pro komunikaci se zákazníky vznikl IONIQ Digital Hub
Jádrem kampaně Hyundai IONIQ je plně integrovaná platforma vyvinutá v úzké spolupráci se špičkovou digitální agenturu Razorfish, společností Facebook a Google. IONIQ Digital Hub sdružuje veškeré poznatky a relevantní obsah o vozidle přizpůsobený přesně pro cílovou skupinu formou pokročilé segmentace a sledování zájmu zákazníků. Tento přístup například odhalil, že lidé projevující zájem o hybridní vozy jsou téměř třikrát častěji nadšení cyklisté.
Hub nabídne zkušenosti a příspěvky definující generaci IONIQ, bude představovat společné hodnoty a obsah zaměřený na názory a potřeby potenciálních zákazníků. Nabídne také příběhy a zkušenosti spojené s jednotlivými systémy pohonu vozů, u kterých vysvětlí jejich fungování. Zodpoví také otázky ohledně dojezdu a způsobu dobíjení elektrovozů.
Emociálně laděná videa mají diváky co nejvíce zapojit do dění, zatímco jednoduchý a transparentní srovnávač umožní porovnání modelů IONIQ s hlavními konkurenty. Digitální hub bude také zahrnovat jednoduchý nástroj, který pomůže spotřebitelům pochopit výhody jednotlivých hnacích ústrojí, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.
IONIQ Digital Hub je samozřejmě optimalizován pro různá zařízení
– telefony, tablety a PC – a je k dispozici v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, holandštině, italštině a norštině:
Nový Hyundai IONIQ nabídne i unikátní Appku
Digitální hub je doplněn o IONIQ 3D aplikaci, která je k dispozici pro iOS a Android. Díky ní se mohou zájemci detailně seznámit a prozkoumat technologie a funkce tří elektrifikovaných modelů jak zvenčí, tak i zevnitř. Například po naskenování obalu brožury chytrým telefonem získají interaktivní 3D model skutečného Hyundai IONIQ. Ten mohou libovolně otáčet, přibližovat jednotlivé komponenty a dokonce si mohou prohlédnout interiér v rozsahu 360 stupňů. Aplikace navíc umožňuje přidávání barev a detailní přiblížení. Pomocí animací vysvětlí uživateli jednotlivé druhy a dílčí segmenty pohonu.
Frankfurt, Oslo, Amsterodam a Miláno – Generace IONIQ Tour
Digitální koncept má své propojení do reálného světa. Od konce srpna do začátku listopadu 2016 se ve Frankfurtu, Oslu, Amsterodamu a Milánu koná Generation IONIQ Tour. V každém z těchto měst mají potenciální zákazníci možnost vyzkoušet si jízdu hybridním a elektrickým modelem IONIQ. V pavilonu ve tvaru písmena Q se návštěvníci detailně seznámí s vozem a příslušná aplikace jim poskytne celou řadu informací o detailech vozu. Pomocí brýlí pro virtuální realitu si mohou nový model prohlédnout doslova ze všech stran. Vrcholem je pak digitální stěna, která umožňuje návštěvníkům vyjádřit svá přání pro budoucnost a prostřednictvím odkazu na video s přáním ho sdílet se svými přáteli na sociálních sítích.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2015 prodala 4,9 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. Hyundai je také první automobilkou na světě, která sériově vyrábí ekologické vodíkové vozy Fuel Cell. Na českém trhu prodeje značky od roku 2007 setrvale rostou. V roce 2015 bylo v ČR prodáno 19 362 osobních automobilů a Hyundai dlouhodobě představuje nejrychleji rostoucí značku v České republice.
Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech na:
nebo na českých webových stránkách
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů