Hyundai v roce 2012
– získal 3,5% podíl na evropském trhu nových osobních vozů, na konci roku 2011 měl Hyundai tržní podíl ve výši 2,9 %.
Vynikající prodejní úspěch značky Hyundai je o to cennější, protože během stejného období celkový objem evropského trhu nových osobních vozů klesl o 7,8 %.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu dodal:
„Tváří v tvář náročným ekonomickým podmínkám máme velkou radost, že jsme dosáhli nejlepšího podílu na evropském trhu všech dob. V uplynulých dvou letech jsme uvedli na trh 12 nových modelů, z nichž několik zamířilo do nových segmentů, přičemž všechny nabízejí vysokou kvalitu, nízké emise a skvělý poměr cena/výkon.“
„Po tomto období intenzivního uvádění nových produktů na trh máme pro rok 2013 v plánu upevnit naše postavení, přičemž hodláme posilovat základy našeho podnikání kvalitativním růstem, například zvyšováním povědomí o naší značce a vylepšováním zkušeností našich zákazníků, abychom si udrželi mnoho zákazníků, které jsme získali v uplynulých letech,“ dodal Allan Rushforth.
Hyundai pokračuje v investicích do svých evropských aktivit, které zahrnují například rozšíření centrály nedaleko Frankfurtu. Další významnou investicí je nové středisko pro testování vozidel v blízkosti slavného okruhu Nürburgring v Německu, které umožní další zlepšování kvality a jízdních vlastností vozidel Hyundai vyvíjených v Evropě.
Příprava na budoucí vstup značky Hyundai do mistrovství světa v rallye WRC (World Rally Championship) vyústila v založení společnosti Hyundai Motorsport GmbH, která sídlí v účelově postaveném areálu v německém Alzenau.
„I nadále budeme také investovat do naší rostoucí evropské obchodní infrastruktury a rozvíjet náš potenciál, ve snaze stát se vedoucím evropským výrobcem automobilů,“ uzavřel Rushforth.
Společnost Hyundai Motor Co.,
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2012 prodala 4,4 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice prodeje značky neustále rostou, v roce 2012 bylo v ČR prodáno 15.162 osobních automobilů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.