Hyundai rozšiřuje partnerství s FIFA i pro mistrovství světa ve fotbale v letech 2018 a 2022

Sponzorování fotbalu je klíčovou součástí sportovních marketingových programů značky Hyundai

Pouhé dva týdny před vyhlášením účastnických zemí pro mistrovství světa ve fotbale 2018 a 2022 prodloužila společnost Hyundai Motor Company smlouvu s mezinárodní fotbalovou federací FIFA.

Hyundai se tak stal Oficiálním automobilovým partnerem FIFA v rámci nebývale dlouhodobé sponzorské podpory mistrovství světa ve fotbale zahrnující nyní i roky 2018 a 2022.

Vzhledem k úspěšnému sponzorování uplynulých tří mistrovství světa ve fotbale se společnost Hyundai rozhodla prodloužit smlouvu o partnerství čtyři roky před jejím vypršením. Obě organizace tím daly najevo ochotu pokračovat v uskutečňování vzájemně sdílených hodnot a vizí. Hyundai získává na dalších osm let, až do roku 2022, sponzorská práva ke všem turnajům FIFA, a tím i exkluzivní marketingové příležitosti, rozsáhlou publicitu v médiích po celém světě a spojení se speciálními akcemi a rozvojovými iniciativami FIFA.

„Od našeho prvního spojení s FIFA v roce 1999 nemá naše podpora mezinárodní fotbalové federace obdoby,“ řekl Mong-Koo Chung, prezident a výkonný ředitel skupiny Hyundai Motor Group. „Podporou FIFA se nám podařilo zvýšit hodnotu značky a publicitu na nejvyšší úroveň. Přestože jsme smlouvu rozšířili před oznámením účastnických zemí pro mistrovství světa ve fotbale v letech 2018 a 2022, jsme přesvědčeni o tom, že se nám tímto krokem podaří ještě víc pozvednout naše obchodní hodnoty a firemní vize.“

„Jsme nesmírně šťastni, že jsme mohli prodloužit partnerství se značkou Hyundai, která poskytne aktivní podporu pro další dvě mistrovství světa ve fotbale v letech 2018 a 2022 jako jeden z vrcholných Partnerů FIFA,“ prohlásil prezident FIFA Joseph S. Blatter. „Hyundai je skutečným partnerem fotbalu, který rozumí naší filozofii a sdílí naši vášeň pro tak nádhernou hru, jakou fotbal je. FIFA je přesvědčena o tom, že Hyundai bude i nadále podporovat naše snahy o další rozvoj tohoto sportu a svou nadšenou angažovaností pro tuto hru zvětší svůj dosah po celém světě.“

Že dokáže být spolehlivým a přínosným partnerem FIFA prokázal Hyundai již jako oficiální dodavatel automobilů pro mistrovství světa ve fotbale v letech 2002, 2006 a 2010. Během následujícího dvanáctiletého období se bude Hyundai v roli Oficiálního automobilového partnera FIFA i nadále maximálně snažit podporovat v celosvětovém měřítku mezinárodní fotbalovou federaci a přispívat k optimálnímu zajišťování efektivní přepravy všech akcí. Hyundai poskytne prostřednictvím své rozrůstající se prodejní sítě kompletní řadu modelů pro uspokojení všech požadavků tří mistrovství světa ve fotbale v letech 2014, 2018 a 2022 a dalších turnajů FIFA.

Společnost Hyundai Motor Co.,

– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor s více než 75 000 zaměstnanci prodala v roce 2009 přibližně 3,1 milionu vozidel po celém světě a dosáhla tak obratu 41,8 mld USD (včetně zahraničních závodů, při průměrném směnném kurzu 1276 wonu za americký dolar). Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 193 zemích prostřednictvím 6000 dealerství a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...