Jen v říjnu to pak bylo 2 154 vozů, to znamená, že od prodejců značky Hyundai si odváželi zákazníci v průměru v říjnu za každý den 69 nových vozů značky Hyundai.
Modely Tucson a ix20 letos nadále kralují svým kategoriím
– a model i30 stále drží druhé místo v nejpopulárnější kategorii nižší střední třídy.
Nejprodávanějším modelem značky byl v prvních deseti měsících roku model i30
S 6 161 prodanými vozy od ledna 2017 jde o druhý nejprodávanější vůz v kategorii nižší střední třídy. Od června, kdy byla na trh uvedena nová generace ve verzi kombi, prodeje výrazně narostly a v posledních pěti měsících automobilka prodala 3 565 vozů.
Velmi dobře se dařilo také modelu ix20
– kterého se od začátku roku prodalo 3 837 kusů. Tento vůz tak nadále drží s bezmála 60% tržním podílem pozici jasné jedničky v kategorii malých MPV. Od počátku roku se na špičce prodejních žebříčků drží i model Tucson, kterého se za deset měsíců letošního roku prodalo 2 888 kusů, což je ve srovnání s minulým rokem o 11 % více. Současný hit automobilky je ve své kategorii SUV-C za rok 2017 vůbec nejprodávanějším vozem.
Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované účelové registrace
– tedy vozy, které automobilky zaregistrují takzvaně na sebe, ale do 150 dnů registraci zruší a vůz prodají v jiné zemi. Ve zveřejňovaných reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie, a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967
– je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2016 prodala 4,9 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5 300 dealerství a showroomů. Hyundai je také první automobilkou na světě, která sériově vyrábí ekologické vodíkové vozy Fuel Cell.
Na českém trhu prodeje značky od roku 2007 setrvale rostou
V roce 2016 Hyundai v ČR prodal 20 496 osobních automobilů a dlouhodobě představuje nejrychleji rostoucí značku na zdejším trhu.
Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na: www.hyundai.com
nebo na českých webových stránkách:
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.