Nový model Hyundai i10 má nové vyspělé prvky v oblastech aktivní bezpečnosti a konektivity z vyšších segmentů společně se svěžími a moderními úpravami designu, včetně nové charakteristické kaskádovité masky chladiče, která umocňuje emocionální přitažlivost této novinky.
Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe řekl:
„Nový i10 je názornou ukázkou toho, jak Hyundai Motor demokratizuje vyspělou techniku nabídkou nejmodernějších prvků výbavy v oblastech bezpečnosti a konektivity z vyšších segmentů a reaguje tak na potřeby současných zákazníků, Hyundai i10 patří mezi nejprodávanější a nejoblíbenější vozy ve své třídě mezi zákazníky po celé Evropě díky, a to díky vynikající úrovni své konstrukce a nejlepšímu poměru cena/výkon pro zákazníky. Nový i10 hodlá na tento úspěch navázat.“
Ušlechtilé stylistické prvky a vylepšený jízdní komfort
Nový i10 přichází s vylepšeným designem, který mu dodává ještě přitažlivější vzhled. Nová kaskádovitá maska chladiče vznikla dalším vývojem charakteristické šestiúhelníkové masky chladiče. Přidáním konkávního prvku se její tvar směrem dolů zašpičaťuje. Kaskádovitá maska chladiče se stane novým identifikačním prvkem budoucích modelů Hyundai.
Příď nového modelu i10 je vybavena novým nárazníkem a novými kruhovými světlomety LED pro denní svícení, které jsou umístěny na okrajích nové kaskádovité masky chladiče. Toto řešení dodává přídi emocionální vzhled. Také na zádi je nový model i10 charakterizován vylepšeným designem nárazníku s černým ozdobným prvkem a kruhovým mlhovým světlometem, v kombinaci s přepracovanými zadními svítilnami s tmavějšími kryty. Výsledkem je sportovnější vzhled. Nově navržené boční ochranné lišty s novými tvary a rozměry završují svěží profil nového modelu i10.
V interiéru nabízí nový i10 čalounění tkaninou v novém elegantním červeném odstínu. Zákazníci si nyní mohou jako barvu interiéru vybrat pro všechny stupně výbavy navíc také odstíny modré, oranžové, béžové a černé.
Nový i10 se může pochlubit také novým designem 14“ kol z oceli nebo lehké slitiny. Nový i10 potvrzuje postavení nejlepšího vozu ve své třídě také vylepšenými jízdním vlastnostmi, k nimž přispívají například větší dorazy předních tlumičů, optimalizovaný převod řízení a hořčíková kostra volantu.
Nový i10 bude stejně jako předchůdce nabízen s výběrem dvou osvědčených zážehových motorů se zdvihovým objemem 1,0 litru a 1,25 litru, pohánějících přední kola prostřednictvím standardně dodávané pětistupňové mechanické převodovky, nebo na přání nabízené čtyřstupňové samočinné převodovky. Verze BlueDrive™ se zážehovým motorem 1.0 zahrnuje řadu prvků pro snižování spotřeby paliva. Nový i10 je nabízen přímo z výroby také s verzí motoru 1,0 litru, připraveným na pohon plynem LPG (Liquid-Petroleum Gas).
Skvělý soubor prvků z oblastí konektivity, komfortu a aktivní bezpečnosti
Nový i10 zpřístupňuje vyspělou techniku ještě většímu počtu lidí než dosud. Nový i10 zahrnuje, v reakci na poptávku zákazníků po funkcích z oblasti konektivity, nejmodernější systémy, které jsou integrovány do nového navigačního systému se 7“ dotykovým displejem. Apple CarPlay a Android Auto zaručují dokonalou integraci, bezpečné ovládání a funkci „zrcadlení“ jednotlivých funkcí přenosných zařízení, s operačním systémem iOS nebo Android. Nepřetržitou aktuálnost navigačního systému nového modelu i10 zaručuje sedmileté předplatné služeb LIVE Services zdarma, které poskytují dopravní zpravodajství v reálném čase, lokální předpověď počasí, vyhledávání speciálních cílů a míst s měřením rychlosti v zemích, kde je to legislativně povoleno. Zákazníci si ani nemusejí vybírat, co potřebují, protože nový i10 je jediným vozem ve své třídě, který nabízí funkce Android Auto, Apple CarPlay a LIVE Services v jediném informačním a zábavném systému.
Z hlediska bezpečnosti je nyní nový i10 vybaven
– dvěma novými vyspělými funkcemi, systémem pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu FCWS (Front Collision Warning System) a asistentem pro jízdu v jízdním pruhu LDWS (Lane Departure Warning System), které aktivně pomáhají zabraňovat nehodám. V obou případech je jejich základem nová multifunkční kamera. FCWS díky tomu upozorňuje řidiče akusticky a vizuálně na riziko kolize s jinými vozidly. Asistent pro jízdu v jízdním pruhu upozorní řidiče na nebezpečné vyjetí z jízdního pruhu. LDWS vydá zvukové upozornění dřív, než vůz přejede podélné značení.
V oblasti komfortní a praktické výbavy
– boduje nový i10 osvědčeným souborem prvků, nabízených jeho předchůdcem, který zahrnuje automatickou klimatizaci, vyhřívaný volant a vyhřívání sedadel vpředu. Hyundai i10 je díky tomu ideálním vozem do každého počasí a pro jakékoli aktivity. V prostorném interiéru nalezne pohodlí až pět cestujících a zavazadlový prostor nabízí velkorysý objem 252 litrů, což je největší hodnota v segmentu.
Vyráběn v Evropě pro Evropu – úspěšný příběh modelu i10
Hyundai i10 je od svého představení v roce 2008 pro společnost Hyundai Motor významným úspěchem. Do července 2016 bylo prodáno přibližně 670 000 vozů, čímž se i10 řadí mezi nejprodávanější vozy v tomto segmentu v uplynulých letech.
První generace modelové řady i10, nabízející jedinečný poměr cena/výkon, přispěla k tomuto úspěchu více než 450 000 prodanými vozy během sedmi let, od roku 2008 do roku 2014. S představením druhé generace i10 koncem roku 2013 se tato modelová řada stala skutečně evropským vozem – jeho design a vývoj je dílem technického střediska Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC) v německém Rüsselsheimu a výrobu zajišťuje závod Hyundai Assan Otomotiv Sanayi (HAOS) v tureckém Ízmitu.
Druhá generace modelu i10 se svěžím, moderním designem a dynamickými jízdními vlastnostmi se svému předchůdci více než vyrovná, díky více než 220 000 prodaným vozům během pouhých tří let.
Vylepšený design s novou rodinnou tváří
Design je v současnosti nejčastěji uváděným důvodem, proč se evropští zákazníci rozhodují pro vozy značky Hyundai. Od představení druhé generace modelu i10 koncem roku 2013 nadchly jeho atletické proporce velký počet zákazníků. Tvar úspěšného modelu vznikl v Evropském technickém centru Hyundai v německém Rüsselsheimu, kde byl vyzývatel v segmentu A také zkonstruován a vyvíjen.
To platí také pro nový i10, který má nyní ještě emocionálnější a přitažlivější vzhled díky vylepšenému designu především na přídi a zádi vozu.
Emocionální exteriér s kaskádovitou maskou chladiče
Nejvíce patrné je to při pohledu na novou kaskádovitou masku chladiče, která vznikla dalším vývojem charakteristické šestiúhelníkovité masky chladiče. Přidáním konkávního prvku vznikl tvar, který se směrem dolů zužuje. Kaskádovitá maska chladiče se stane novým prvkem rodinné identity budoucích modelů Hyundai.
Vpředu je nový model i10 vybaven nárazníkem v novém designu a novými kruhovými světlomety LED pro denní svícení, umístěnými na okrajích nové kaskádovité masky chladiče. Příď má díky tomu emocionální vzhled.
Také na zádi je nový model i10 charakterizován vylepšeným designem nárazníku s černým ozdobným prvkem a kruhovým mlhovým světlometem v kombinaci s přepracovanými zadními svítilnami s tmavějšími kryty. Výsledkem je sportovnější vzhled. Nově navržené boční ochranné lišty s novými tvary a rozměry završují svěží profil nového modelu i10.
Nový i10 představuje nová 14“ kola z oceli nebo lehké slitiny. Zákazníci se zaměřením na jízdní dynamiku si mohou vybrat také 15“ kola z lehké slitiny.
Elegantní design modelu i10 umožňuje dosáhnout součinitele aerodynamického odporu vzduchu (cx) pouhých 0,31. Tato hodnota patří rovněž mezi nejlepší ve své třídě.
Nový i10 bude nabízen
– s paletou devíti jasných barev karoserie s výběrem nemetalických, metalických a perleťových laků. Paleta nemetalických barev zahrnuje odstíny modrá Morning a bílá Polar, zatímco mezi metalické laky patří odstíny Aqua Sparkling, hnědá Cashmere, stříbrná Sleek a Star Dust. Zákazníci, kteří touží po perleťovém laku, mají na výběr odstíny oranžová Mandarin, červená Passion a černá Phantom.
Vnitřní design s širším výběrem barev
Interiér nového modelu i10 přebírá mimořádný prostor a elegantní vzhled druhé generace, k němuž přispívá barevné uspořádání přístrojové desky a barevné prvky v okolí řadicí páky a ve spodní části výplní předních dveří. Novinkou je čalounění tkaninou v elegantním odstínu červené, takže zákazníci mají nyní na výběr pět barevných variant interiéru, včetně verzí černá, modrá, oranžová a béžová.
Středové konzole nového modelu i10 dominuje
– nový 7“ dotykový displej s vysokým rozlišením, který slouží navigačnímu systému včetně funkcí Apple CarPlay, Android Auto a služeb LIVE Services.
Osvědčené motory a vylepšená verze BlueDrive™
Nový i10 bude stejně jako předchůdce nabízen s výběrem dvou osvědčených zážehových motorů se zdvihovým objemem 1,0 litru a 1,25 litru, pohánějících přední kola, prostřednictvím standardně dodávané pětistupňové mechanické převodovky, nebo na přání nabízené čtyřstupňové samočinné převodovky. Nový i10 je nabízen přímo z výroby také s verzí motoru 1,0 litru, připraveným na pohon plynem LPG (Liquid Petroleum Gas) a ve verzi BlueDrive™ se zážehovým motorem 1.0, která zahrnuje řadu prvků pro snižování spotřeby paliva a emisí CO2.
Vylepšená verze BlueDrive™
Verze BlueDrive™ nového modelu i10 nyní nabízí o 5 % nižší emise CO2, jejichž hodnota činí 93g/km. Tohoto výsledku bylo dosaženo vylepšeným proměnným časováním ventilů CVVT (Continuously Variable Valve Timing) a doplněním konstrukce motoru o recirkulaci výfukových plynů EGR (Exhaust Gas Recirculation) a jejich chlazení. Kromě toho byl optimalizován pátý převodový stupeň mechanické převodovky varianty BlueDrive™.
Stejně jako u předchůdce je nový čtyřmístný model i10 BlueDrive™ vybaven systémem Integrated Stop & Go (ISG – dodává se na přání také pro modely se zážehovým motorem 1,0 litru a 5stupňovou mechanickou převodovkou), 13“ koly s minimálním valivým odporem a v závislosti na trhu také automatickou klimatizací. Díky tomu dosahuje kombinované spotřeby paliva 4,0 l/100 km.
Poháněcí ústrojí
Nový model i10 používá osvědčené varianty poháněcího ústrojí, které byly představeny v roce 2013 pro druhou generaci modelové řady i10.
Tříválec Kappa 1,0 litru
– poskytuje ze zdvihového objemu 998 cm3 největší výkon 66 k při 5500 min-1 a maximální točivý moment 95 N.m při 3500 min-1. Nový model i10 s tímto motorem a mechanickou převodovkou zrychlí z 0 na 100 km/h za 14,7 sekundy a dosahuje největší rychlosti 156 km/h.
Verze na plyn LPG (Liquid Petroleum Gas)
– nabízí největší výkon 67 k při 6200 min-1 a maximální točivý moment 90 N.m při 3500 min-1.
Čtyřválec Kappa 1,25 litru
– se zdvihovým objemem 1248 cm3 poskytuje největší výkon 87 k, při 6000 min-1. Maximální točivý moment 120 N.m má řidič k dispozici při 4000 min-1. Nový i10 s motorem 1,25 litru ve spojení s mechanickou převodovkou dokáže zrychlit z klidu na 100 km/h za 12,1 sekundy a dosáhnout největší rychlosti 176 km/h.
Oba zážehové motory jsou standardně vybaveny pětistupňovou mechanickou převodovkou, kterou může na přání nahradit čtyřstupňová samočinná převodovka. Ukazatel vhodného řazení na panelu přístrojů podporuje řidiče ve snaze o dosažení optimální hospodárnosti.
Další vylepšení bezpečných jízdních vlastností
V porovnání s druhou generací i10 byly dorazy předních tlumičů nového modelu i10 zvětšeny z 55,5 mm na 64 mm. Výsledkem jsou ještě komfortnější jízdní vlastnosti, a to zejména na nerovném povrchu vozovek. Upravený převod řízení (nyní 53,5 mm/ot. místo 50,8 mm/ot.) a nová kostra volantu z hořčíkové slitiny vylepšují charakteristiku řízení.
Nový i10 je standardně vybaven kotoučovými brzdami vpředu a vzadu. Vpředu jsou kotoučové brzdy s vnitřním chlazením o průměru 252 mm (modely 1.0 BlueDrive: 241 mm), vzadu jsou plné kotoučové brzdy s průměrem 234 mm. Standardní výbava zahrnuje protiblokovací systém ABS, elektronické rozdělování brzdné síly EBD a elektronicky řízený stabilizační systém ESC, které zaručují maximální brzdné výkony a stabilitu.
Odolný skelet karoserie s vysokou tuhostí je u nového modelu i10 prakticky stejný, jako u druhé generace modelové řady i10.
Zcela integrovaná konektivita a vyspělá aktivní bezpečnost
Nový i10 zpřístupňuje vyspělou techniku ještě většímu počtu motoristů než dosud. To platí zejména v oblasti konektivity a vyspělé bezpečnostní výbavy. Nový i10 přináší do segmentu A mnoho vyspělých systémů z vyšších segmentů, včetně nejmodernějšího informačního, zábavního a navigačního systému s podobnou funkčností jako v nové generaci i30 a zcela novém modelu IONIQ. Nový i10 je jediným vozem ve své třídě, který nabízí funkce Android Auto, Apple CarPlay a služby LIVE Services, integrované do nového 7“ dotykového displeje.
Apple CarPlay a Android Auto umožňují řidiči soustředit se na řízení
Apple CarPlay a Android Auto zaručují dokonalou integraci, bezpečné ovládání a funkci zrcadlení funkcí přenosných zařízení s operačním systémem iOS nebo Android.
Android Auto integruje do informačního a zábavního systému nového i10 veškeré funkce poskytované společností Google, jako například Google Maps. Všechny užitečné informace dostupné na chytrém telefonu jsou přenášeny na displej navigačního systému a dostupné v přehledném menu s jednoduchými ikonkami, např. počasí, nepřijaté hovory, přijaté zprávy, schůzky. Uživatelé si mohou také přehrávat hudbu prostřednictvím aplikací třetích stran, např. Spotify nebo Deezer.
Podobně i CarPlay je chytřejším a bezpečnějším způsobem, jak používat zařízení s iOS v novém modelu i10. Stačí si připojit iPhone k vozu a uživatelé mohou využívat navigaci, telefonovat, zasílat a přijímat zprávy a poslouchat hudbu – a to vše způsobem, který umožňuje řidiči maximálně se soustředit na řízení.
Služby LIVE Services po sedm let zdarma
Navigační systém modelu i10 zahrnuje bezplatný přístup ke službám LIVE Services po dobu sedmi let. Řidič tak získává dopravní zpravodajství v reálném čase, místní předpověď počasí, vyhledávání speciálních cílů a informace o místech měření rychlosti v zemích, kde je to legislativně povoleno.
Informační a zábavní systém nabízí precizní dopravní zpravodajství v reálném čase, které pokrývá 99 % všech silnic, takže dokáže nabídnout nejlepší trasu, v závislosti na intenzitě dopravy a informovat o přesném předpokládaném času příjezdu. Aplikace předpovědi počasí, která je součástí služeb LIVE Services, nabízí pětidenní předpověď pro významná evropská města i další lokality a destinace.
Díky internetovému vyhledávání speciálních cílů mohou řidiči nového modelu i10 snadno nalézt hledaná místa. Výsledky vyhledávání zohledňují polohu v reálném čase a zahrnují více než jedenáct milionů speciálních cílů ve 14 jazycích.
Vyspělé prvky aktivní bezpečnosti z vyšších segmentů
Bezpečnost je pro Hyundai Motor nejvyšší prioritou a nový i10 patří, díky nejmodernější technice, rovněž mezi nejbezpečnější vozy ve své třídě.
Vůz segmentu A je nyní vybaven dvěma novými vyspělými funkcemi, systémem pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu FCWS (Front Collision Warning System) a asistentem pro jízdu v jízdním pruhu LDWS (Lane Departure Warning System), které aktivně přispívají k zabraňováním nehod. V obou případech je jejich základem nová multifunkční kamera.
FCWS díky přední kameře upozorňuje řidiče akusticky a vizuálně na riziko kolize s jinými vozidly. Asistent pro jízdu v jízdním pruhu upozorní řidiče na nebezpečné vyjetí z jízdního pruhu při jízdě rychlostí více než 60 km/h. LDWS vydá zvukové upozornění dřív, než vůz přejede podélné značení.
Nový model i10 je vybaven rovněž elektronicky řízeným stabilizačním systémem ESC (Electronic Stability Control) a systémem řízení stability vozidla VSM (Vehicle Stability Management), které byly zařazeny do standardní výbavy již u druhé generace modelové řady i10, jakož i systémem pro sledování tlaku v pneumatikách.
Standardně se dodávají také systémy upozorňování na nepřipnutý bezpečnostní pás všech cestujících a automatické centrální zamykání.
Od předchůdce byla převzata komplexní výbava v oblasti pasivní bezpečnosti, která standardně zahrnuje šest airbagů – dva čelní, dva boční vpředu a dva okenní v celé délce interiéru.
Vynikající úroveň praktičnosti s největším zavazadlovým prostorem v segmentu
V oblasti komfortní a praktické výbavy boduje nový i10 téměř legendárním souborem prvků, nabízených jeho předchůdcem, který zahrnuje automatickou klimatizaci, vyhřívaný volant a vyhřívání sedadel vpředu. Hyundai i10 je díky tomu ideálním vozem pro až pět cestujících, kteří mají k dispozici i velkorysý prostor pro zavazadla.
Díky rozvoru 2385 mm patří interiér stále mezi nejprostornější ve své třídě. Cestující na sedadlech vpředu si mohou užívat prostoru pro nohy 1070 mm, šířky v úrovni ramen 1306 mm a výšky stropu nad sedákem 1008 mm, která je největší ve své třídě.
Velkorysý objem zavazadlového prostoru 252 litrů je přístupný širokým výklopným víkem. Zadní sedadla jsou dělená a sklopná v poměru 60:40. Po jejich sklopení lze využít maximální objem zavazadlového prostoru 1046 litrů. Rovněž vstupní otvor patří mezi nejširší (920 mm) v segmentu A.
Nový i10 přebírá od druhé generace i10 další řešení, která jsou v segmentu A jedinečná. Do výplní všech čtyř dveří lze například uložit velkou lahev (s objemem 1,0 litru v předních dveřích; 0,6 litru v zadních dveřích). Funkčnost nového modelu i10 zvyšují také držáky nápojů, umístěné za řadicí pákou.
Technické údaje
Zážehové motory
1.0 KAPPA MPI
Druh: KAPPA 1.0 MPI, DOHC 12V D-CVVT
Zdvihový objem: 998 cm3
Vrtání x zdvih: 71,0 x 84,0 mm
Kompresní poměr: 10,5:1
Největší výkon: 66 k (48,5 kW) při 5500 min-1
Největší točivý moment: 95,16 N.m při 3500 min-1
1.0 KAPPA MPI (paket Eco)
Druh: KAPPA 1.0 MPI, DOHC 12V D-CVVT
Zdvihový objem: 998 cm3
Vrtání x zdvih: 71,0 x 84,0 mm
Kompresní poměr: 10,5:1
Největší výkon: 66 k (48,5 kW) při 5500 min-1
Největší točivý moment: 95,16 N.m při 3500 min-1
1.25 KAPPA MPI
Druh: KAPPA 1.25 MPI, DOHC 16V D-CVVT
Zdvihový objem: 1248 cm3
Vrtání x zdvih: 71,0 x 78,8 mm
Kompresní poměr: 10,5:1
Největší výkon: 87 k (63,8 kW) při 6000 min-1
Největší točivý moment: 120,6 N.m při 4000 min-1
Motor na LPG – 1.0 KAPPA LPGI
Druh: KAPPA 1.0 LPGI, DOHC 12V D-CVVT
Zdvihový objem: 998 cm3
Vrtání x zdvih: 71,0 x 84,0 mm
Kompresní poměr: 10,5:1
Největší výkon: 67 k (49,3 kW) při 6200 min-1
Největší točivý moment: 90,25 N.m při 3500 min-1
Převodovky
Motor: 1.0 MPI, 1.25 MPI, 1.0 LPGI
Mechanická: 5, 5, 5
Samočinná: 4, 4, –
Podvozek
Přední náprava: Vzpěry McPherson
Zadní náprava: Vlečená ramena spojená zkrutně poddajnou příčkou
Řízení
Druh: Hřebenové řízení s elektrickým posilovačem MDPS (Motor driven Power Steering)
Převod řízení: 15,7
Poloměr otáčení: 4,8 metru
Počet otáček volantu mezi rejdy: 2,77
Brzdová soustava
Vpředu: kotoučové s vnitřním chlazením, průměr: 241 mm
Vzadu: kotoučové, průměr: 234 mm
Hlavní brzdový válec: Φ 20,64
Rozměr posilovače: 9“
Kola a pneumatiky
Druh kol, pneumatiky
4,5J x 13 ocelová, 155/70 R 13
5,5J x 14 ocelová/z lehké slitiny: 175/65 R 14, 185/55 R 15
6,0J x 15 z lehké slitiny: 175/65 R 14, 185/55 R 15
Rozměry (mm)
Exteriér
Celková délka: 3665
Celková šířka: 1660
Celková výška: 1500
Rozvor: 2385
Převis vpředu: 740
Převis vzadu: 540
Světlá výška: 149
Interiér
Vpředu, vzadu
Výška stropu nad sedákem: 1008, 960
Prostor pro nohy: 1070. 820
Šířka v úrovni ramen: 1306. 1301
Objemy (litry)
Palivová nádrž: 40, 27,2 LPGI
Zavazadlový prostor (VDA): Min. 252, Max. 1046
Hmotnosti* (kg)
- Motor: 1.0 MPI, 1.25 MPI, 1.0 LPGI
- 4místná verze, 5místná verze, 5místná verze AT, MT AT MT
- Pohotovostní hmotnost: 933-973, 933-1008, 952-1014, 941-1029, 961-1049, 989-1051
- Celková hmotnost: 1310, 1420, 1440, 1450, 1455, 1470
Provozní vlastnosti a spotřeba paliva
- Motor 1.0 MPI, 1.25 MPI, 1.0 LPGI
- 4místná verze MT, 5místná verze MT, 5místná verze AT MT AT MT
- Největší rychlost (km/h): 155, 156, 150, 175, 166, 153
- 0-100 km/h (sekundy): 14,9, 14,7, 16,8, 12,1, 13,8, 15,0
- Kombinované emise CO2 (g/km): 93, 108, 134, 114, 139, 104 (LPG), 116 (benzin)
* Oficiální kombinovaný testovací cyklus – veškeré hodnoty jsou předběžné a musí být potvrzeny v rámci homologace. Mohou se proto změnit.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2015 prodala 4,9 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. Hyundai je také první automobilkou na světě, která sériově vyrábí ekologické vodíkové vozy Fuel Cell. Na českém trhu prodeje značky od roku 2007 setrvale rostou. V roce 2015 bylo v ČR prodáno 19 362 osobních automobilů a Hyundai dlouhodobě představuje nejrychleji rostoucí značku v České republice.
Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech na:
nebo na českých webových stránkách
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů