Výsledky firmy Hyundai ve studii spolehlivosti automobilů (VDS) provedené v roce 2005 firmou J.D. Power and Associates se výrazně zlepšily díky největšímu snížení počtu problémů hlášených majiteli. Počet problémů na 100 vozů Hyundai se snížil o 115 (31%) a Hyundai se tak v pořadí značek posunul o 12 míst vzhůru.
“Hyundai se v posledních letech více věnuje kvalitě a pořadí ve studii spolehlivosti automobilů demonstruje pokrok, který jsme udělali,” řekl generální ředitel firmy Hyundai Motor America Bob Cosmai. “Víme, že kvalita je pro zákazníky prioritou číslo jedna a dokazujeme to stále se zlepšujícími výsledky v pořadí značek co se týče počáteční kvality a teď také výrazným zlepšením v dlouhodobé spolehlivosti našich vozů.”
Studie také posunula model Hyundai Sonata mezi tři nejspolehlivější modely v kategorii středních vozů. Sonata si vysloužila také dobré postavení ve studii počáteční kvality 2004 J.D. Power and Associates Initial Quality Study (IQS), když se umístila nejlépe ve své kategorii. Úspěch modelu Sonata v obou studiích ilustruje propojení mezi krátkodobou a dlouhodobou kvalitou v posledních dvou letech.
Studie VDS se zaměřuje na problémy tři roky starých vozů, zvláště v kategoriích jako jsou jízdní vlastnosti, ovládání a brždění, motor, převodovka a exteriér vozu. Studie VDS je jednou ze tří studií kvality prováděných firmou J.D. Power and Associates – společně se studií počáteční kvality Initial Quality Study (IQS), která zkoumá kvalitu po 90 dnech od zakoupení vozu, a studií Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study, která zkoumá jak zákazníci vnímají design, obsah, dispozice, výkon svých nových vozů.
Firma Hyundai zlepšila své postavení ve studii počáteční kvality 2005 J.D. Power and Associates Initial Quality Study vydané v dubnu, když se stala třetí nejlepší neluxusní značkou v oboru. V roce 2004 obsadil Hyundai čtvrté místo. Nejnovější kompaktní SUV firmy Hyundai, Tuscon 2005, vykázal v prvním roce své výroby působivé výsledky, když obdržel od J.D. Power and Associates ocenění jako nejkvalitnější model, jehož výroba započala v roce 2005.
Hyundai Motor America je stoprocentní dceřinou společností firmy Hyundai Motor Co. Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai Kia Automotive Group a více než dvě desítky dalších dceřiných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově přes 50 000 lidí a v roce 2004 vykázala nekonsolidované tržby ve výši 26,1 miliardy amerických dolarů. Vozidla Hyundai jsou v prodeji ve 193 zemích prostřednictvím 5 000 obchodních zastoupení a showroomů. Hyundai Motor Co. je sponzorem světového šampionátu v kopané, který se bude konat v roce 2006 v Německu.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů