Výrazný růst o 9 procent zaznamenal současně také domácí korejský trh, kde se prodalo 707 tisíc vozů. Loňský zisk ve výši 900 milionů dolarů meziročně vzrostl o 70 procent.
Zvýšit prodej v západní Evropě o 7,8 procent hodlá v letošním roce společnost Hyundai Motor Company, a to navzdory skeptickým prognózám o celkovém propadu na trhu automobilů. Společnost plánuje prodat 275 tisíc vozů, což by jí mělo zajistit tržní podíl o velikosti 1,8 procent.
Na konkurenčně vysoce náročný trh v USA Hyundai Motor Company letos vyveze 464 tisíc vozů, přičemž celkový exportní cíl je jeden milion aut. Pro srovnání v loňském roce bylo vyvezeno celkem 887 tisíc aut. Nejsilnějším exportním trhem jsou Spojené státy americké, které loni zaznamenaly nárůst prodeje o 26 procent. Následuje Indie s téměř 100 tisíci prodanými vozy, kde je Hyundai druhou nejsilnější značkou hned za domácí Maruti, dceřinou značkou Suzuki.
V nejbližší době by Hyundai měl oznámit místo, kde bude stát jeho první montážní závod v USA. Očekává se také zahájení výstavby nové evropské centrály za 50 milionů euro a střediska pro výzkum a vývoj v severoněmeckém Russelsheimu a zaměstná více než 300 designérů a techniků.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.