Fotografie z testování Elantry redakcí Periskopu:
V celkovém hodnocení Elantra předstihla Ford Focus, který se umístil na druhém místě a třetí Chevrolet Aveo.
Elantru jako vítěze vybralo deset členů poroty, další tři přidělili první pozici Focusu a zbývající dva porotci nejlepší ohodnocení rozdělili mezi Aveo a Fiat Pandu.
„Elantra je skvělým vyjádřením strategie Hyundai Motor – New Thinking. New Possibilities. Nová Elantra tento nový moderní prémiový přístup přenáší na normálního zákazníka v našem regionu a v celé Evropě. Elantra se skvěle řídí, dobře vypadá, má vysokou úroveň vnímané kvality interiéru a působivý vnitřní prostor. Jde o přitažlivé auto i pokud jde o stanovenou cenu. Je to prostě nejlepší vůz, který se dnes dá v Evropě koupit,“ uvedl president AutoBest Ilja Seliktar.
Porota při rozhodování o udělení ceny AutoBest zvažovala 13 kritérií:
Nejdůležitějším kriteriem je cena, dále pak distribuční síť, dostupnost servisů a náhradních dílů, spotřeba paliva a všestranné uplatnění vozu spolu s objemem zavazadlového prostoru.
„Ocenění Autobest 2012 si velmi vážíme. Je pro nás dalším potvrzením správnosti naší strategie nabízet špičkové produkty se skvělým designem, výbornými jízdními vlastnostmi, špičkovou kvalitou zpracování, využívající nejmodernějších technologií. To vše s unikátní komplexní pětiletou zárukou za velmi atraktivní ceny,“ dodává k zisku ocenění Vladimír Vošický, generální ředitel Hyundai Motor Czech.
Organizace AutoBest
– je mezinárodní nezávislou porotou a její členové zastupují 15 zemí z regionu (Bulharsko, Českou republiku, Chorvatsko, Kypr, Maďarsko, Makedonii, Polsko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Turecko, Ukrajinu) a potenciální trh s více než 300 miliony obyvatel. AutoBest je druhou největší nezávislou motoristickou porotou v Evropě.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje šest výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2010 prodala 3,6 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice zažívá značka velký rozmach, v roce 2010 se ji podařilo prodat 10.088 kusů osobních automobilů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.