Hybridní model Honda Insight na špičce žebříčků v prodeji

Společnost Honda včera oznámila, že nového hybridního modelu Insight se v Evropě prodalo více kusů, než kteréhokoliv jiného automobilu s hybridní technologií nebo s pohonem alternativními palivy.

Údaje poskytnuté společností Jato Dynamics potvrzují, že v prvním úplném měsíci prodeje se Insight stal nejoblíbenějším hybridním automobilem s kombinací benzínového a elektrického pohonu na trhu.

Tento výsledek navazuje na úspěch modelu Insight v Japonsku, kde se tento vůz v dubnu stal vůbec prvním hybridním automobilem v historii, který se umístil na první příčce prodejnosti mezi všemi osobními automobily.

Sektor hybridních automobilů a vozidel poháněných alternativními palivy, do kterého spadají všechny osobní automobily, jež nejsou poháněny benzínovým nebo dieselovým motorem, očekává v blízké budoucnosti další růst. Trh se současně začne segmentovat, čímž se tento sektor rozdělí na celou řadu různých typů vozidel – stejně jako v případě trhu s tradičními automobily. Značka Honda plánuje v budoucnosti výrobu hybridní verze modelu Jazz a sériový model vycházející z konceptu CR-Z, čímž se nabídka hybridních vozidel Honda pro zákazníky značně rozšíří.

Na třetím místě v žebříčku se umístil další model značky Honda – Civic Hybrid, který je podobně jako Insight úsporným, plně paralelním hybridním automobilem s nízkými emisemi. Oba automobily mohou být za určitých podmínek při středních i vyšších rychlostech poháněny pouze elektrickým motorem, který je tichý a přispívá k úspoře paliva.

Honda Insight je v současnosti uváděna na trhy po celé Evropě a stává se vedle modelu Civic Hybrid druhým hybridním vozidlem značky Honda s benzínovým-elektrickým pohonem. Ken Keir, vrchní viceprezident společnosti Honda Motor Europe, je takto pozitivním přijetím modelu Insight velmi potěšen: „První hybridní automobil jsme v Evropě představili téměř před 10 lety – tehdy se jednalo o první generaci modelu Insight. Insight byl prvním hybridním vozem, který se v Evropě začal prodávat. Dnes je v tomto sektoru očekáván další růst a diverzifikace.“

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda a GM zahajují výrobu systémů vodíkových palivových článků

Honda a GM zahajují výrobu systémů...

Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou pohánět nové jednotky od Vitesco Technologies

Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou...

Společnost Vitesco Technologies, přední mezinárodní dodavatel moderních pohonných technologií a řešení pro elektrifikaci, bude společnosti Honda dodávat pro nové plně elektrické SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Většina automobilek představuje vždy jen jeden nový model s velkým haló. Zcela výjimečně může jít o dva. A pak je tu Honda, která v evropském výzkumném a vývojovém středisku značky v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda představuje svůj první elektrický skútr – záležitost s ocelovým rámem, výškou sedla 740 mm a celkovou hmotností 95 kg včetně baterie. Model EM1 e: není nic míň než první...