Honda FR-V do roku 2007 s novým motorem

Víceúčelový automobil se šesti sedadly uspořádanými po třech ve dvou řadách s novým motorem a s celou řadou drobných změn v exteriéru i v interiéru.

Dieselový motor i-CTDi s objemem 2,2 litru může být nyní volitelně vybaven částicovým filtrem. Benzínové motory s objemem 1,7 a 2,0 litru byly nahrazeny 1,8 litrovým motorem SOHC i-VTEC s výkonem 103 kW (140 k) známým z řady Civic.

Kromě výjimečného výkonu, nízké spotřeby paliva, systému VTEC a nejmodernější technologie snižování tření tento motor přichází s další novinkou: zpožděným uzavíráním sacích ventilů v kombinaci s široce otevřenou škrticí klapkou při klidné jízdě, čímž se snižují tlakové ztráty a klesá spotřeba paliva.

Z vnějšku se modely pro rok 2007 odlišují novou tmavě chromovanou mřížkou chladiče, novými světlomety, klikami dveří, zadními skupinovými svítilnami a níže umístěným rámečkem pro upevnění registrační značky. Uvnitř jsou sedadla a panely dveří čalouněny novou měkkou látkou v modrošedé barvě a na středovém panelu se nyní u všech modelů nachází moderní kovové obložení. Pohodlí zvyšuje dodatečné světlo pro osvětlení zavazadlového prostoru.

Vylepšení se dotkla celé řady oblastí včetně opěrek hlavy na předních sedadlech či loketní opěrky na zadních sedadlech. Přední odkládací plocha mezi sedadly, která vznikne odklopením přední poloviny sedáku prostředního sedadla směrem vpřed, je nyní vybavena dvěma přihrádkami a držáky nápojů s víčky.

Honda FR-V nadále zůstává mimořádně flexibilní, s praktickým a inteligentně uspořádaným interiérem, stylovou karosérií a s atraktivní jízdní dynamikou. Díky šesti sedadlům ve dvou řadách spolu mohou všichni cestující ve vozidle bez obtíží hovořit, takže cesta rychleji ubíhá a je příjemnější.

V automobilu také zůstal dostatek místa pro rozměrný zavazadlový prostor a FR-V nezklame ani tehdy, pokud je zapotřebí přepravit větší předměty. Nejen že je každé ze tří zadních sedadel samostatně sklopné, ale sedadla se navíc sklápějí do podlahy. Díky tomu je možné vytvořit maximální prostor bez nutnosti vyjímat a uskladňovat rozměrná sedadla. Tato sedadla mohou být navíc sklopena jednou rukou – stačí natáhnout ruku a uvolnit jednu pojistku.

Pro zvýšení variability a počtu kombinací uspořádání je možné opěradlo předního prostředního sedadla sklopit, čímž vznikne prostor pro přepravu mimořádně dlouhých předmětů. Sklopené opěradlo také slouží jako stolek.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Manfred Schöner
Jáchymovská 53, 360 04 - Karlovy Vary - Bohatice
355 329 821
autoschoner.ch@volny.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda a GM zahajují výrobu systémů vodíkových palivových článků

Honda a GM zahajují výrobu systémů...

Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou pohánět nové jednotky od Vitesco Technologies

Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou...

Společnost Vitesco Technologies, přední mezinárodní dodavatel moderních pohonných technologií a řešení pro elektrifikaci, bude společnosti Honda dodávat pro nové plně elektrické SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Většina automobilek představuje vždy jen jeden nový model s velkým haló. Zcela výjimečně může jít o dva. A pak je tu Honda, která v evropském výzkumném a vývojovém středisku značky v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda představuje svůj první elektrický skútr – záležitost s ocelovým rámem, výškou sedla 740 mm a celkovou hmotností 95 kg včetně baterie. Model EM1 e: není nic míň než první...