Soutěž „Sedici“ začala 1. února; první soutěž online, která vám umožní podívat se na svět z výšky, vytvořená společností TestawebEdv, člena skupiny Armando Testa Group. Jde o první příklad spolupráce mezi společnostmi Fiat a Google, jednoho z nejdůležitějších digitálních médií na světě.
Soutěž je hrou na hon za pokladem na webu pomocí Google Earth, ultravýkonného softwaru, který vám umožní prozkoumat každý kout světa na impozantních satelitních fotografiích. Tímto důmyslným nástrojem vytvořeným společností Google soutěžící hledají pět cen, které jsou doslova ukryty pod sněhem v Turíně a po celém olympijském území.
Šťastní výherci soutěže si domů odvezou čtyři Fiaty Sedici – vozy, které jsou symbolem zimních olympijských her v Turíně 2006 – a vstupenku „Ferrari 360° Experience“ („360°zážitek s Ferrari“), která dvěma lidem umožní poodhalit tajemství Maranella a spolu s Ferrari týmem zažít vzrušení Velké ceny v Monze.
Zúčastnit se je jednoduché. Stačí se připojit na stránky http://www.sedicicontest.it, zaregistrovat se a vybrat přesné místo na mapách vytvořených pomocí Google Earth, na nichž si myslíte, že se Fiat Sedici, zcela nový vůz 4×4, v němž se snoubí radost z řízení a ovládání kompaktního vozu s terénním výkonem sportovního užitkového vozu (SUV), skrývá. Přesné místo cen bude odhaleno 31. března 2006 a čtyři soutěžící, kteří se k cíli dostanou nejblíže, si Fiata Sedici odvezou domů (vítěz zároveň získá vstupenku „Ferrari 60° Experience“).
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií