Hodnota značky Hyundai stoupá

Obsadila 75. místo v průzkumu nejlepších značek Best Global Brands provedeného firmami BusinessWeek/Interbrand

Podle studie Best Global Brands provedené pro rok 2006 poradenskou společností Interbrand ve spolupráci s mediální organizací BusinessWeek se sídlem v New Yorku je značka Hyundai Motor Co. jednou z nejlepších světových značek díky umístění na celkové 75. pozici.

Sedmnácti procentní meziroční vylepšení hodnoty značky Hyundai vyneslo korejskému výrobci titul nejrychleji rostoucí automobilové značky a také místo mezi pěti nejrychleji rostoucími značkami vůbec. Při svém debutu v žebříčku Best Global Brands v minulém roce se Hyundai umístil na 84. místě.

Síla značky Hyundai s odhadovanou hodnotou 4,1 miliardy amerických dolarů již teď převyšuje několik soupeřů v oboru.

“Tato studie nám říká co již vlastně mnoho lidí ví: Že značka Hyundai je hvězda, která rychle stoupá vzhůru,“ řekl vice-prezident firmy Hyundai pro značku Brandon Yea. “Naše řízení značky je podporováno stálým zlepšováním kvality našich výrobků,“ dodal Brandon Yea.

Změnilo se také to, jak veřejnost vnímá značku Hyundai a to díky zvyšující se kvalitě vozů Hyundai. Tato kvalita také nastartovala stálý růst prodejů a důvěry ve značku mezi zákazníky a prodejci.

Řízení značky se stalo nejvyšší prioritou díky tomu, že Hyundai se snaží najít co nejlepší vyvážení mezi růstem kvality a kvantity. Řízení značky se dnes také dotýká rozhodování v navrhování vozů, marketingu a komunikaci stejně tak jako v oboru maloobchodu a poprodejního servisu.

100. Pozice v rámci automobilového průmyslu Značka Hodnota značky(Miliardy $)
7. 1 Toyota 27,9
10. 2 M. Benz 21,8
15. 3 BMW 19,6
19. 4 Honda 17,0
29. 5 Ford 11,0
56. 6 VW 6,0
74. 7 Audi 4,2
75. 8 Hyundai 4,1
80. 9 Porsche 3,9
90. 10 Nissan 3,1
92. 11 Lexus 3,1

Interbrand (www.interbrand.com) je vedoucí poradenskou společností a ve spolupráci s BusinessWeek také autorem výročního žebříčku The Best Global Brands. Firma byla založena v roce 1974. Interbrand má pobočky ve více než třiceti městech ve dvaceti zemích a klienty z řad těch nejrespektovanějších společností.

BusinessWeek je vedoucí světový časopis informující o ekonomice založený v roce 1929. Časopis je vydáván nakladatelstvím McGraw-Hill Companies, BusinessWeek má každý týden více než 4,7 milionu čtenářů ve 140 zemích. Jazykové mutace časopisu zahrnují čínštinu, ruštinu a indonéštinu.

Firma Hyundai Motor Co. založená v roce 1967 se vyvinula v Hyundai-Kia Automotive Group, která v roce 2005 prodala 3,7 milionu vozidel a stala se tak šestým největším světovým výrobcem automobilů. Skupina sdružuje více než dva tucty společností zaměřených na automobilový průmysl. Hyundai Motor Co., která celosvětově zaměstnává více než 68 tisíc lidí, vykázala v roce 2004 nekonsolidované tržby 26,1 miliardy dolarů. Vozy Hyundai se prodávají ve 193 zemích díky 5000 obchodních zastoupení a showroomů. Další informace o firmě Hyundai Motor Co. a jejích produktech jsou k dispozici na stránce http://www.hyundai-motor.com

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...