Goodyear platinovým partnerem Bayernu Mnichov

Goodyear, světový výrobce prémiových pneumatik, se stane od 1. ledna 2016 platinovým sponzorem FC Bayern Mnichov.

FC Bayern Mnichov je nejúspěšnějším týmem německé Bundesligy

Víceletá smlouva zahrnuje reklamu na obvodu hrací plochy a řadu dalších reklamních práv. Jürgen Titz, výkonný ředitel společnosti Goodyear zodpovědný za Německo, Rakousko a Švýcarsko, řekl: „Bayern Mnichov je ideální partner pro další zvyšování profilu naší prémiové značky. S dalším postupem začne toto partnerství sehrávat klíčovou roli v strategii značky Goodyear s integrovanou marketingovou a obchodní komunikací vytvořenou na míru pro naše spotřebitele a zákazníky.“

Fotbalové hvězdy včetně Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomase Müllera a Manuela Neuera si mohou ověřit vynikající kvalitu výrobků značky Goodyear sami, a to hned dvěma různými způsoby. Pneumatikami Goodyear jsou již vybaveny jak soukromé vozy mnohých hráčů, tak i týmový autobus.

Goodyear do nového partnerství vstupuje s myšlenkou na celosvětový trh

„Jak Bayern Mnichov, tak Goodyear mají velmi silný mezinárodní kontext. Utkání se přenášejí po celém světě a tým má vice než 400 milionů fanoušků na všech světadílech. Obě značky mají velmi pozitivní pověst, která prochází napříč hranicemi,“ řekl Darren Wells, prezident obchodní jednotky The Goodyear Tire & Rubber Company pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „Pro obě značky je také společná dlouhá a úspěšná historie, touha po vítězství a oddanost novinkám.“

„Velmi nás těší, že jsme navázali spolupráci s takovou přední mezinárodní společností, jakou je Goodyear. Goodyear je výrobce prémiových pneumatik, pro nějž je prioritou nejvyšší kvalita, takže jsme velmi potěšeni tím, že vstupuje do rodiny Bayernu Mnichov,“ řekl k tomu Karl-Heinz Rummenigge, výkonný předseda fotbalového klubu.

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Proč si pořídit nové auto na operativní leasing

Proč si pořídit nové auto na...

Operativní leasing se v posledních letech stal jednou z nejoblíbenějších cest, jak si pořídit nové auto bez nutnosti investovat vysokou částku na začátku. Nabízí flexibilitu, předvídatelné...