General Motors (GM) a jeho partner Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) zpřístupní veřejnosti 1. května na světové výstavě World Expo 2010 v Šanghaji společný pavilón.
Přinese celistvý zážitek představující budoucnost udržitelné mobility pod názvem Drive to 2030. Klíčovou úlohu mezi vozy budoucnosti představenými v pavilóně SAIC-GM budou hrát právě představené studie EN-V (Electric Networked-Vehicle).
Samozřejmě, své místo na World Expo 2010 bude mít i Chevrolet Volt, elektrický automobil GM. Volt bude mít, spolu s modelem Chevrolet Equinox poháněným palivovými články, na starost dopravu VIP hostů Expa.
Kevin Wale, prezident a výkonný ředitel GM China, řekl: „My, GM a SAIC, jsme velmi hrdí na to, že jsme exkluzivními automobilovými partnery World Expo 2010 v Šanghaji. Našim cílem je vysvětlit naši vizi lepšího životního prostředí v městských oblastech prostřednictvím nového způsobu osobní dopravy. V našem společném pavilonu předvedeme řešení toho, jako vozy budoucnosti mohou vypadat, jezdit a dokonce myslet.“
Design pavilónu SAIC-GM s rozlohou 6000 m2 je inspirovaný přírodou a karosérií automobilu. Spirálovitý tvar evokuje naději a pokrok, vytvářející cestu spojující současnost s budoucností. „Andělské oko“, LED obrazovka s rozlohou 300 m2, bude z dálky poutat pozornost návštěvníků Expa vysoce emocionálními videi, obrázky a dalšími užitečnými informacemi.
Pavilón SIAC-GM právě získal od šanghajské Architectural Society ocenění „Most Excellent Public Building Prize“ (Nejlepší veřejná budova) v soutěži Architecture Creation Awards konané jednou za 2 roky. Byl vybrán mezi 212 soutěžícími nejen pro svůj jedinečný koncept designu, ale i vybavenost přátelskou k lidem a životnímu prostředí.
Uvnitř je pavilón rozdělený na prostor před-show, prostor hlavní show a prostor po-show. V prostoru před-show se návštěvníci dozvědí o transformaci měst a vývoji automobilů za posledních 20 let. Nahlédnou také 20 let do budoucnosti a uvidí všechny výzvy a jejich řešení tak, jak je vidí SAIC a GM. V prostoru hlavní show budou návštěvníci sedět v jedinečných pohyblivých sedadlech a z nich sledovat film promítaný na 38metrovém kruhovém plátně. Uvidí a pocítí nekonečné možnosti, které motorové vozidlo nabídne v roce 2030 a také to, jak lidí sblíží. Ještě větším překvapením bude, když všechny virtuální vozy vjedou ve skutečnosti na jeviště. V po-show prostoru se mohou návštěvníci zblízka seznámit se studiemi automobilů, které účinkovaly ve filmu. Prostor bude rozdělený na osm sekcí: uvítací koridor, dopravní uzel, satelitní městečko, centrální obchodní čtvrť, život v bytě, okno do budoucnosti, výhled do budoucnosti a prodej suvenýrů.
Světová výstava začne již 1. května 2010 na nově vytvořeném výstavišti v čínském Šanghaji s rozlohou téměř šest čtverečních kilometrů. Registrovaná světová výstava, Expo, se tak poprvé uskuteční na rozvíjejícím se trhu. Více než 200 zemí a mezinárodních organizací přivítá od začátku května do konce října okolo 70 miliónů návštěvníků. Téma Expa Better City, Better Life (Lepší město, lepší život) je orientované na současné celosvětové výzvy a přináší vizionářská řešení vedoucí k lepší budoucnosti.
Návštěvníci Expa, kteří si přejí navštívit Pavilón SAIC – GM, si mohou zarezervovat čas návštěvy buď na místě, nebo dopředu prostřednictvím oficiální stránky pavilónu www.our2030.com. Pro ty, kteří se objednají online, bude k dispozici rychlý vstup.
Pro více informací a údajů o GM a SAIC na World Expo 2010, prosím, navštivte: www.gmexpo2010.com/en nebo využijte link World Expo 2010 link na http://media.chevroleteurope.com
Chevrolet
Chevrolet je přední světovou značkou General Motors s ročním prodejem 4,5 milionu vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší značkou automobilů na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává vozidla s atraktivním, expresivním designem, praktická, ekonomická a s vynikajícím poměrem ceny a hodnoty. Od znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005, Chevrolet více než zdvojnásobil svůj prodej na více než 500 000 vozů v roce 2008. V roce 2009 udržel Chevrolet podíl na evropském trhu na úrovni 2,3 procenta a prodal 426 000 vozů. V Evropě pracuje síť 2900 prodejců a servisů. Součástí nabídky vozů Chevrolet jsou zcela nový městský automobil Spark, malé Aveo, kompaktní sedan Cruze, SUV Captiva, ve střední třídě model Epica a legendární sportovní Corvette. V roce 2011 Chevrolet představí zcela nový rodinný van Orlando, Camaro kupé a kabriolet, nové Aveo, Cruze hatchback a novou edici SUV Captiva se čtyřmi novými motory. Nejvýznamnějšími evropskými trhy jsou pro Chevrolet Rusko, Itálie, Německo, Španělsko a Velká Británie. Značku založil v roce 1911 švýcarský imigrant Louis Chevrolet. Chevrolet se chystá oslavit 100 let existence uvedením přelomového automobilu Chevrolet Volt, elektřinou poháněného vozu s prodlouženým dojezdem.
Více informací o značce Chevrolet najdete na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií