Zástupci GM:
• Stephen Girsky, Vice Chairman, Corporate Strategy, Business Development, Global Product Planning and Global Purchasing and Supply Chain
• Daniel Ammann, Senior Vice President and Chief Financial Officer
• Mary Barra, Senior Vice President, Global Product Development
• Stephen Carlisle, Vice President, Global Product Planning and Program Management
• Karl-Friedrich Stracke, Vice President and President, Evropa
Zástupci PSA Peugeot Citroën:
• Jean-Christophe Quémard, Executive Vice President Programmes
• Jean-Baptiste de Chatillon, Executive Vice President and Chief Financial Officer
• Guillaume Faury, Executive Vice President Research and Development
• Yannick Bézard, Executive Vice President Purchasing
• Denis Martin, Executive Vice President Industrial Operations
General Motors a PSA Peugeot Citroën
– oznámily 29. února 2012 vytvoření světové strategické aliance. Cílem je přispět k výnosnosti obou partnerů a díky kombinaci předností a know-how obou podniků výrazně zlepšit jejich konkurenceschopnost v Evropě. Tato aliance posiluje, ale nenahrazuje výkonnostní plány, které obě skupiny spustily v Evropě na obnovu své ziskovosti.
Jmenování členů řídicího výboru představuje první významnou etapu existence Aliance a odráží odhodlání obou podniků pracovat společně. Práce na společných projektech by měly začít do konce roku.
General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM)
– a jeho partneři vyrábějí vozidla ve 30 zemích a zastávají pozici lídra na světově největších a nejrychleji se rozvíjejících trzích. Mezi značky GM patří Chevrolet a Cadillac, a také Baojun, Buick, GMC, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall a Wuling. Více informací o společnosti a jejích pobočkách, včetně OnStar, globálního lídra v oblasti bezpečnosti a zabezpečení vozidel a informačních služeb, najdete na: http://www.gm.com
Skupina PSA Peugeot Citroën
– za kterou stojí dvě světově proslulé značky Peugeot a Citroën, prodala po celém světě v roce 2011 celkem 3,5 milionu vozů, z toho 42 % mimo Evropu. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2011 obratu 59,9 miliardy eur. Skupina PSA Peugeot Citroën je obchodně přítomna ve 160 zemích. V roce 2011 věnovala více než 2 miliardy eur na výzkum a vývoj, a to především do oblasti nových energií. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance), logistiku (Gefco) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).
Více na – http://www.psa-peugeot-citroen.com
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií