Chevrolet China Cup, který se uskuteční v červenci, přinese fotbalové zápasy v Šanghaji a dalších čínských městech.
První globální závazek značky Chevrolet vůči fotbalu v její 101leté historii se kromě jiného soustřeďuje také na rozvoj zážitků a zkušeností fanoušků této hry.
Chevrolet také oznámil partnerství s One World Futbol Project, organizací soustřeďující se na podporu mladých fotbalistů v chudých regionech prostřednictvím revolučního, prakticky nezničitelného fotbalového míče. Podpora ze strany Chevroletu zahrnuje i dodávku 1,5 milionu míčů One World Futbol během příštích tří let organizacím pracujícím s mládeží ve válkou postižených oblastech, uprchlických táborech, katastrofami postižených oblastech a jiných znevýhodněných komunitách. Chevrolet je prvním korporátním sponzorem One World Futbol Project, který pozitivně ovlivnil život přes 525 000 lidí ve 137 zemích.
„S růstem Chevroletu jako globální značky přišel ten pravý čas na propojení s mezinárodním fotbalem,“ řekl G Joel Ewanick Global Chief Marketing Officer General Motors. „Naší ambicí je spojení s fotbalem způsobem, který přesahuje tradiční sponzorství. Chceme uvést do života naše vysoké uznání této hře oslavou toho nejlepšího, co fotbal může nabídnout a představit fanouškům neobvyklé možnosti zapojení se do hry.“
Podle Davida Gilla, Manchester United Chief Executive:
„Naše předsezónní turné je pro klub důležitým procesem, protože nám umožňuje připravit se na sezónu a upoutat naše fanoušky i partnery v různých zemích. Když jsme naposledy hráli náš předsezónní zápas v Číně, měli jsme tam fantastickou podporu fanoušků. Byli jsme ohromeni zaujetím a nadšením fanoušků, kteří nás přišli podpořit, a věříme, že mnozí z nich přijdou i letos. Je to poprvé, co budeme hrát na Chevrolet China Cup, a myslím si, že to bude fantastický start dlouhého a úspěšného vztahu s Chevroletem.“
One World Futbol Project pomohl školám, sirotčincům a neziskovým organizacím řešit problémy, učit toleranci a budovat společenství. Společnost je také přidruženým členem streetfootballnetwork, která spojuje 94 fotbalově orientovaných neziskových organizací v 61 zemích.
„One World Futbol Project vyzdvihuje základní hodnotu, která je velmi blízká značce Chevrolet, že fotbal se může dotknout životů, poskytnout příležitosti a přinést pozitivní změnu do života lidí všude na světě,“ řekl Ewanick. „Krása fotbalu je stejně o lidech, jako o hře samotné. One World Futbol Project má potenciál spojit lidi na celém světě v jejich úsilí, vytvořit globální hnutí za dobro, které hra přináší a sblížit lidi, kteří jsou pro hru zapálení. Toto je druh hnutí, které Chevrolet povede.“
Tim Jahnigen, spoluzakladatel a hlavní inovátor One World Futbol Project řekl:
„Naše mise v případě One World Futbol Project je vytvoření pozitivního vlivu tím, že přineseme radost z fotbalu a hry mládeži na celém světě, aby děti mohly být dětmi bez ohledu na to, kde žijí. V značce Chevrolet jsme našli ideálního partnera, který společně s námi věří, že fotbal může spojit lidi nejen vzrušením ze hry, ale že může také smířit a znovu vybudovat komunity postižené válkou, nehodami a bídou. Prostřednictvím tohoto partnerství můžeme pozitivně ovlivnit další miliony životů jednoduchou silou trvanlivých míčů.“
Chevrolet China Cup
Pohár Chevrolet China Cup je součástí Manchester United ‚s Tour 2012 zprostředkovanou světu DHL. Zápasy v Číně se budou hrát proti Shanghai Shenhua FC a dalšímu týmu, jehož jméno bude oznámeno později. Manchester United bude hrát v Číně poprvé od roku 2009 a potřetí vůbec.
„Příležitost vidět hrát Manchester United na vlastní oči je tím, co motivuje jeho podporovatele i fanoušky na celém světě,“ řekl Kevin Wale Group President a Managing Director General Motors China. „Chevrolet China Cup dává také světu možnost zjistit, kam až pokročil fotbal v Číně, na hřišti i mimo něj, a perspektivu, jakou má v této zemi. To je důležitý fakt pro Chevrolet a GM, protože jsme velmi hrdí na náš přínos v Číně, který jsme potvrdili nabídkou rostoucího počtu vozidel splňujících potřeby čínských zákazníků.“
Partnerství s Manchesterem United
Jako součást své pětileté spolupráce s Manchesterem United bude Chevrolet zkoumat několik aktivit zaměřených na sblížení klubu s jeho fanoušky, včetně dělení se o některé výhody, které Chevrolet získá jako sponzor. V konečném důsledku je záměr vnést fanoušky do centra partnerství a nabídnout jim jedinečný životní přístup ke hře, kterou milují.
„Abyste byli opravdu respektovaná globální značka, musíte zákazníky inspirovat,“ řekl Ewanick. „Jen málo značek, pokud vůbec nějaká, se může pochlubit schopností inspirovat lidi kdekoliv jako Manchester United. Naše partnerství bude vyžadovat jedinečný a absolutní závazek – vůči týmu, jeho fanouškům a každému, kdo miluje fotbal. Rodina Chevrolet je plně zaměřena na cíl vytvoření pozitivních změn prostřednictvím tohoto sponzorství. „
One World Futbol Project
Jahnigen, který vytvořil prakticky nezničitelný míč One World Futbol, začal s projektem One World Futbol Project v roce 2010 s podporou světoznámého hudebníka Stinga. Na rozdíl od všech nafukovacích míčů na trhu, míč One World Futbol nikdy nepotřebuje pumpičku a nikdy neujde, ani když je několikrát propíchnutý. Jediný míč One World Futbol vydrží víc, než stovky regulérních fotbalových míčů, uchovávajíc sílu hry i v nejdrsnějších končinách.
One World Futbol Project spolupracuje se skupinami a společnostmi na celém světě při prodeji, sponzoringu a distribuci svých jedinečných fotbalových míčů všude tam, kde to může podpořit hraní. Jednotlivci mohou také zakoupit míč One World Futbol prostřednictvím programu „Buy One Give One“ na One World Futbol Project website. Zakoupení míče umožní darování dalšího míče organizacím pracujícím v znevýhodněných komunitách na celém světě. Ti, kteří chtějí jen poskytnout podporu, nebo koupit míč pro sebe, tak také mohou udělat prostřednictvím uvedené webové stránky.
Chevrolet
– je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem přes 4 miliony vozů ve více než 140 zemích. Je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Vozy Chevrolet kombinují výrazný design, výkon, inovace a praktické vlastnosti. Poskytují vynikající poměr ceny a hodnoty. Značku založil v USA švýcarský imigrant Louis Chevrolet v roce 1911, v roce 2011 oslavila své sté výročí. V roce 2005 byla značka Chevrolet opět uvedena v Evropě. Má celkově 2500 prodejních a servisních míst v západní a střední Evropě. Evropská nabídka značky Chevrolet obsahuje městský automobil Spark, malý model Aveo sedan a hatchback, kompaktní model Cruze sedan a hatchback, rodinný van Orlando, SUV Captiva, legendární sportovní modely Camaro a Corvette, jakož i elektromobil Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem. V roce 2012 Chevrolet uvádí kombi Cruze station wagon a limuzínu střední třídy Malibu. Více informací o značce Chevrolet můžete najít na www.chevroleteurope.com anebo media.chevroleteurope.com. Více informací o iniciativě Chevrolet v oblasti fotbalu najdete na www.ChevroletFC.com.
Manchester United
– je nejpopulárnějším fotbalovým klubem na světě s odhadovaným počtem 659 milionů fanoušků a stoupenců. Magazín Forbes ho nedávno označil za nejcennější sportovní klub na světě. Byl založen v roce 1878. Vyhrál rekordních 19krát Anglickou ligu, 11krát Anglický pohár, 3krát Evropský pohár, 1krát Pohár vítězů pohárů, 1krát Světový pohár FIFA, 1krát Interkontinentální pohár a 4krát Anglický ligový pohár. Jeho manager, Sir Alex Ferguson, je nejúspěšnějším manažerem v britské historii. Kromě toho Manchester United dosáhl podobný úspěch, když zaznamenal rekordní obrat z britských klubů a nejvyšší úroveň operativního zisku v rámci světového fotbalu.
One World Futbol Project
– vyvinul One World Futbol – první prakticky nezničitelný míč, který nikdy nepotřebuje hustilku a nikdy neujde. Za každý koupený míč společnost dodá další míč komunitě v nouzi. Společnost také prodává míče One World Futbol přímo institucím a organizacím, spolupracuje se školami, fotbalovými týmy, kluby a jinými organizacemi a pomáhá jim vytvořit fondy, přičemž současně tvoří sponzorované míče. Sídlem One World Futbol Project je Berkeley, California. Dosud pracuje ve více než 135 zemích prostřednictvím více než 138 organizací, přinášejíc radost ze hry odhadem 525 000 dětem a mladým lidem. Pro více informací o One World Futbol Project, navštivte nás na http://oneworldfutubol.com. Sledujte nás na Facebooku http://www.facebook.com/OneWorldFutbol a Twitteru, www.twitter.com/oneworldfutbol.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií