Za prvních šest měsíců roku tak našlo po celé Evropě své zákazníky cca 917 000 nových Fordů, tedy o tři procenta více než za stejné období loňského roku. Jen za měsíc květen se na starém kontinentu prodalo 157 200 vozů Ford, o 11 % více než loni. Nejúspěšnějšími evropskými trhy Fordu, pokud jde o podíl na trhu, jsou nyní Turecko (16,4 %) a Velká Británie (16,3 %). Nejdynamičtějším trhem je naproti tomu Rusko, kde se prodeje proti prvnímu pololetí roku 2005 zvýšily o 20 000 vozů a tedy o 102 %.
Velmi dobře si ovšem modrý ovál vedl i v České republice. Za prvních šest měsíců tu bylo zaregistrováno 5600 nových Fordů, což znamená proti loňsku zvýšení o šest procent. Stejně tak se zvýšil i Fordův podíl na českém trhu, jenž nyní činí 6,3 % (+ 7 %).
Znatelně se také zvýšil podíl vozů financovaných přes značkový FordLeasing, pro nějž se rozhodlo 23 % zákazníků.
„Z prodejních výsledků za prvních šest měsíců máme pochopitelně radost, už proto, že jasně dokazují, že stále více zákazníků se ztotožňuje se strategií Fordu na českém trhu. Za celý rok bychom v ČR chtěli prodat něco mezi jedenácti a dvanácti tisíci novými vozy – a to již včetně nových modelů S-MAX a Galaxy.“ řekl generální ředitel FMC, s.r.o., Vladimír Vošický.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů