Ford Tourneo pro devět pasažérů

Na autosalonu IAA se veřejnosti poprvé představil nový Ford Tourneo, praktický a vysoce stylový model s pohonem předních kol, nabízející cestování až devíti pasažérům.

Díky mimořádně velkému prostoru pro cestující i jejich zavazadla je nový Ford Tourneo ideálním vozem pro skupinky náročných pasažérů. Dobře poslouží pro přepravu cestujících na letiště nebo jako hotelový minibus. Tourneo využívá všech předností Fordu Transit, včetně škály jeho vyspělých přeplňovaných vznětových motorů řady Duratorq DI.


Ford Tourneo pro devět pasažérů

Zákazníci si mohou zvolit ze dvou verzí: devítimístného Tourneo a ještě luxusněji koncipovaného Tourneo GLX. Oba modely mají vzhůru vyklápěcí zadní dveře, které usnadňují nakládání a vykládání velkých a těžkých zavazadel. Kromě klasických předních dveří řidiče a spolujezdce mají v obou bocích posuvné dveře . Díky jejich rozměrům je nastupování i vystupování pasažérů velmi snadné.

Do standardní výbavy patří např. klimatizace (v modelech GLX pro přední a zadní část vozu zvlášť), ventilační systém s pylovým filtrem, probarvená skla, kvalitní podlahové koberce a čalouněný strop, který se svým pečlivým provedením vyrovná moderním osobním vozům.


O zábavu a informace se stará standardně montované autorádio Ford řady 4000, vybavené systémem RDS a přehrávačem magnetofonových kazet, osmimístné modely Tourneo GLX jsou vybavené stereo přístroji Ford řady 6000 se systémem RDS a šachtou pro přehrávání CD disků.


Komfort řidiče zaručuje sedadlo s loketní opěrkou, u kterého lze manuálně nastavovat celkem osm různých parametrů. Svoji optimální polohu za volantem si tak najde každý řidič bez ohledu na výšku a hmotnost. Standardně montovaný posilovač řízení a přesné pětistupňové převodovky usnadňují ovládání. Rozměrnými okny má řidič dokonalý výhled z vozu, okna v předních dveřích mají navíc praktické vybrání dolního okraje v jejich přední části umožňující výhled šikmo dolů. Nerušený výhled řidiče dozadu garantují velkoplošná zpětná zrcátka doplněná ještě menším zrcátkem eliminující tzv. mrtvý úhel. Na přání se dodává i elektricky vyhřívané čelní sklo.

Ford Tourneo pro devět pasažérů


Kromě bohaté standardní výbavy modelů Tourneo mají verze Tourneo GLX navíc elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna předních dveří a kůží potažený volant i hlavici řadicí páky. Výrazným stylistickým prvkem exteriéru jsou šestnáctipalcová pětipaprsková kola z lehkých slitin a praktické boční ochranné lišty.


Propracovaná konstrukce a bohatá bezpečnostní výbava nového Fordu Tourneo garantují vysokou míru ochrany a bezpečnosti pasažérů – vůbec nejvyšší v tomto segmentu. Standardní výbava zahrnuje např. tříbodové bezpečnostní pásy u všech sedadel. Jejich robustní provedení včetně ukotvení vyhovuje stejně náročným kritériím, jaká jsou vyžadována u bezpečnostních pásů osobních automobilů. Podle požadavků normy M1 musí bezpečnostní pásy i jejich kotevní prvky vydržet přetížení, vzniklé zpomalením, až 20 G!


Do standardní výbavy dále patří airbag řidiče, čelní airbag pro krajního spolucestujícího vpředu a protiblokovací systém brzd ABS s elektronickým děličem brzdných sil. Nechybí imobilizér, dálkově ovládané centrální zamykání se systémem dvojnásobného jištění zámků, samostatný zámek kapoty motoru, uzamykatelné hrdlo palivové nádrže a nově konstruované zámky dveří bez táhel a kabelů, které výrazně ztěžují násilné vniknutí do vozu. Ford Tourneo je standardně vybaven také citlivým alarmem.


Přední kola jsou prostřednictvím pětistupňové manuální převodovky poháněna některým z trojice nových vznětových motorů řady Duratorq DI o objemu 2,0 l. Tyto moderní agregáty využívající vyspělé technologie přímého vstřikování paliva se čtyřmi ventily na válec (což je Fordův primát v sektoru užitkových vozů a minibusů střední kategorie) disponují výkony 55 kW (75 k), 63 kW (85 k) a 74 kW (100 k).


Díky elektronicky řízenému systému vstřikování a systému recirkulace výfukových plynů vynikají motory řady Duratorq DI nejen svými výkonovými parametry, ale také velmi nízkou hlučností a malými vibracemi – to jsou spolu s hospodárným provozem a nízkými provozními náklady další jednoznačné výhody pro uživatele.


Kombinovaná spotřeba (město/mimo město) vozu Ford Tourneo s motorem o výkonu 55 kW činí 8,1 l nafty na 100 km jízdy. Model s motorem o výkonu 63 kW se spokojí jenom s 7,4 l/100 km a nejhospodárnější je motor o výkonu 74 kW vybavený mezichladičem stlačeného vzduchu, který si v průměru řekne pouze o 7,2 l nafty na 100 km jízdy.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...